Tennis Forum banner

Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

33K views 425 replies 29 participants last post by  Borisz 
#1 ·
I just hate that game!!!!

You can play it at the site of the ordina-open. It's a disaster! It's way too difficult to handle that white thing and the serve sometimes go so fast you don't have the time to react!
You play aginst the comp and it's first to 15.
2 times I went to 14-14 after which a too difficult serve spoiled my chances! grrrrrrrrrrr :mad: :mad: :mad:
 
#365 ·
:wavey: Je NL is echt goed hoor Håkon :yeah: Echt knap :hatoff: NL niet echt makkelijk volgens mij en soms ook erg onlogisch :lol:
 
#367 ·
Ja, ik heb de Voice redelijk goed gevolgd :) Sandra was echt wel goed, maar dat haar liedjes al zo vaak op de radio werden gedraaid heeft haar niet geholpen. Ik had gehoopt dat ze na die eerste week ("more" van Usher) de andere week iets totaal anders zou doen, maar ik vond het een beetje op elkaar lijken :awww:

Maar ja, beter voor Sandra denk ik dat ze er uit ligt. Ze had het programma niet meer nodig. De Voice heeft haar op weg geholpen, maar na 3 hits is het voor haar beter denk ik en kan ze haar eigen ding doen.

Ik vond Tessa ook erg goed :yeah:

Johannes met 80% van de stemmen van het publiek :lol:
 
#370 ·
Bij het Glazen Huis? Nee, ik zit live te kijken. Kwam net een berichtje op het beeld voorbij dat er mensen waren die 3 uur in de rij stonden en nog niet bij de brievenbus waren aangekomen :eek:

6,1 miljoen :worship:

Hoe was het gourmetten of moet je nog beginnen?
 
#372 ·
:eek:

Dat is jammer zeg :sad: Volgens mij was de actie in België ook best populair toch?
 
#373 ·
Ja, ze vonden dat het te populair werd. Dat het niet meer te overtreffen was.
Dit jaar was er enkel een week radio om het taboe rond dementie te verbreken. Geen geldinzameling. Je kon wel een badge kopen en die moest iedereen dan opspelden om zich solidair te tonen met mensen met dementie.

Het was eigenlijk ook nog wel leuk maar natuurlijk niet hetzelfde als een glazen huis.
 
#374 ·
Ja, ze vonden dat het te populair werd. Dat het niet meer te overtreffen was.
Dit jaar was er enkel een week radio om het taboe rond dementie te verbreken. Geen geldinzameling. Je kon wel een badge kopen en die moest iedereen dan opspelden om zich solidair te tonen met mensen met dementie.

Het was eigenlijk ook nog wel leuk maar natuurlijk niet hetzelfde als een glazen huis.
Dat heb ik hier in NL ook. Ieder jaar is het zo veel groter en wordt er zo veel meer geld opgehaald. Vraag me echt af waar ze het geld allemaal vandaan halen :lol:

Maar het is volgens mij ook echt een hele organisatie voor een stad om het glazen huis te organiseren.

Goede actie ook voor dementie. Ik weet dat in December toen Muse in het Sportpaleis in Antwerpen een concert had, er een koor van mensen met dementie in het voorprogramma stond :worship: Had wsl met dezelfde actie te maken :yeah:
 
#375 ·
Al de grote bedrijven die aan SR gelinkt zijn worden (Vodafone, Wehkamp, in het verleden Coca Cola) zijn bij wijze van spreken nu al weer bezig met de actie van 2013. Het circus achter de schermen is heel erg groot. Daarnaast heb ik ook het gevoel dat de particuliere acties veel meer waren dan anders. In augustus was men hier al bezig voor SR.
 
#378 ·
okee leuk, ik ook :D

Fijn dat die Ewoud eruit is want hij was al gelijk bezig nepmol spelen. en dan raak ik in de war :lol:
Ik denk dat de mol zowiezo één van de kandidaten is die niet binnen 45 minuten de bestemming heeft bereikt.
Want dan had de mol toch geld in de pot gedaan als hij nog een dicht envelop had.
 
#382 ·
Heb de NK van Kramer gekeken als ik in NL was tussen de kerstdagen. Hij is weer een beest. :worship: Doet net genoeg om te winnen, altijd. :worship:

De Noren zal hopelijk de 'best van de rest' gaan winnen. ;)
 
#384 ·
Bart Swings! Hij gaat nu over 15 minuten rijden denk ik :) Hij was een beetje langzaam in de 500m dus gaan niet strijden om een goede ranking in het klassement, maar mss kan hij iets op de langere afstanden doen.

Hij is wel eigenlijk inline-skater, denk ik. :)

Hebben jullie ijsbanen in België?
 
#385 ·
Haha Swings kan een medaille halen op 5km! :eek:

Bøkko :facepalm: een beetje slechter elk jaar. :sad:
 
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top