V Premios Mi Dedo Vale (mdv) - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Dec 8th, 2012, 10:03 PM   #1
country flag _poo_
Senior Member

_poo_'s Avatar

_poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of
V Premios Mi Dedo Vale (mdv)

Hola, tal y como avisé otro año mas tengo dar los premios a los que se lo han merecido.

Se aceptan peticiones y categorías pero no votaciones ya que estos premios son a dedo es decir soy juez y solo yo puedo repartir los premios y los motivos aunque ya sabéis como funciona esto.
_poo_ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Dec 8th, 2012, 11:41 PM   #2
country flag M.A.S.L.
Senior Member

M.A.S.L.'s Avatar

M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future M.A.S.L. has a brilliant future
Re: V Premios Mi Dedo Vale (mdv)

Pues por pedir que no quede.
Yo quiero el premio de 'Forero sonriente' y el de `no se puede estar más zen tras volver de Lanzarote'.
M.A.S.L. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 9th, 2012, 12:12 AM   #3
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by M.A.S.L. View Post
Yo quiero el premio de 'Forero sonriente' y el de `no se puede estar más zen tras volver de Lanzarote'.
spiceboy is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 9th, 2012, 11:43 AM   #4
country flag jj74
Senior Member

jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute jj74 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by spiceboy View Post
Ese gif es genial
jj74 is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 9th, 2012, 11:57 AM   #5
country flag C.MARTINEZ
Senior Member

C.MARTINEZ's Avatar

C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future

Totalmente, no puedo parar de verlo

Lisicki estaría pensando, "menudo macho cabrío tengo al lado" y Sam interrumpió su pensamiento

Garbiñe Muguruza - María Teresa Torró Flor - María Sharapova - Marion Bartoli - Petra Kvitova
C.MARTINEZ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 9th, 2012, 06:01 PM   #6
country flag Nacho
Senior Member

Nacho's Avatar

Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute

Propongo una categoria al mayor pelele. Ahora que el autentico esta muerto tendremos que encontrar un sucesor
Nacho is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 9th, 2012, 06:29 PM   #7
country flag borck
Senior Member

borck's Avatar

borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold

Me encanta Lisicki en el gif XD

FAN DE LA ARMADA FEMENINA ESPAÑOLA DE TENIS
borck is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 1st, 2013, 04:31 PM   #8
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute

Old Jan 1st, 2013, 04:31 PM   #9
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

Y estos premios cuándo empiezan?
Old Jan 1st, 2013, 04:52 PM   #10
country flag borck
Senior Member

borck's Avatar

borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold

jajaj spice y sus fotos y gifs ... XD

FAN DE LA ARMADA FEMENINA ESPAÑOLA DE TENIS
borck is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 1st, 2013, 06:18 PM   #11
country flag Sombrerero loco
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by spiceboy View Post
Sombrerero loco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 1st, 2013, 06:25 PM   #12
country flag _poo_
Senior Member

_poo_'s Avatar

_poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of

Pues lo bueno se hace esperar solo busco audiencia ...
_poo_ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 2nd, 2013, 02:40 PM   #13
country flag Alwaysfan
Senior Member

Alwaysfan's Avatar

Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future

Propongo las categorías " Mejor seguidor de Suhaila Jad", " Premio Star Head Candle a la profesionalidad" o el "Premio a la mejor basura escrita en el Foro".
Old Jan 2nd, 2013, 02:56 PM   #14
country flag Sombrerero loco
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

y yo quiero ganar el poopremio al mejor fan de alize cornet por favor
Sombrerero loco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 2nd, 2013, 03:11 PM   #15
country flag Alwaysfan
Senior Member

Alwaysfan's Avatar

Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future

Sombrys el 9 de Enero pásate por el otro foro que a lo mejor has ganado algún premio de la gala que estoy organizando....no votaste pero te han votado
Reply

Thread Tools

Posting Rules