Mona Barthel - Page 305 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Closed Thread

Old Nov 17th, 2012, 08:40 PM   #4561
country flag Setsuna.
.

Setsuna.'s Avatar

Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute
Re: Mona Barthel

Any news? I wish she had account on facebook or twitter.

Chakvetadze Barthel Kerber Bencic Pavlyuchenkova Halep Muguruza Lottner
Setsuna. is online now View My Blog!  
Sponsored Links
Advertisement

Old Nov 17th, 2012, 10:13 PM   #4562
popinjay
Senior Member

popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by Hisagi. View Post
Any news? I wish she had account on facebook or twitter.
Because I am also self-caring my website, I have no additional Facebook page and no Twitter account as well.

source: http://www.mona-barthel.de/en/biografieen.html

popinjay is offline View My Blog!  
Old Nov 17th, 2012, 11:19 PM   #4563
deliverance.
Senior Member

deliverance.'s Avatar

deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future

Great signature, Hisagi.

Website was designed by her and her mum I didn't knew it! And nice history with a tent
Old Nov 17th, 2012, 11:47 PM   #4564
country flag Setsuna.
.

Setsuna.'s Avatar

Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by k!riosh View Post
Great signature, Hisagi.
Thanks.

Quote:
Website was designed by her and her mum I didn't knew it! And nice history with a tent
IKR? She is amazing.
I didn't know about the tent story too.

Old Nov 17th, 2012, 11:48 PM   #4565
country flag Setsuna.
.

Setsuna.'s Avatar

From her website 2 days ago:

Quote:
16.11.: Today I was introduced by the WTA as 19. favorite player of the year. I am really proud of it, because this placement is much higher than my ranking. I want to say "thanks" to all people that clicked on my WTA profile and made this ranking possible. Here is the link.
Quote:
16.11.: Finally I translated the timeline into English. You can see it here.

Old Nov 17th, 2012, 11:49 PM   #4566
country flag Setsuna.
.

Setsuna.'s Avatar

Here is the link: http://www.wtatennis.com/gallery/201...geNo=2#picture
She is n.19. Nice.

Old Nov 18th, 2012, 12:06 PM   #4567
deliverance.
Senior Member

deliverance.'s Avatar

deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future deliverance. has a brilliant future

High place in this ranking Guess after matches against Vika interest in her grew up
Old Nov 18th, 2012, 09:21 PM   #4568
popinjay
Senior Member

popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold

Mona Barthel und ihr Jahresrückblick:

Quote:
Mein Jahresrückblick

Die Saison 2012 ist zuende und ich befinde mich schon in der Vorbereitung für 2013.

2012 war das erste Jahr, das ich komplett auf der WTA-Tour gespielt habe. Ich bin sehr zufrieden mit der Leistung, die ich gezeigt habe. Ich konnte meinen ersten WTA-Titel in Hobart gewinnen, erreichte die 3. Runde bei den Australian Open und hatte mehrere "Super"-Spiele gegen Topspielerinnen, wie z.B. Victoria Azarenka in Stuttgart oder Indian Wells.

Natürlich hätte ich mir manchmal etwas mehr Konstanz in meinem Spiel gewünscht, aber, wie gesagt, es war das erste Jahr auf der WTA-Tour für mich. Ich musste mich erst an den Rhythmus gewöhnen. Ich hatte vorher hauptsächlich Turniere in Europa gespielt. Die vielen langen Flüge und die Jetlags waren neu für mich.

Jetzt weiss ich, was mich erwartet und freue ich mich schon aufs nächste Jahr.
http://www.mona-barthel.de/berichte2012.html

Wird wohl wieder so laufen wie in diesem Jahr, also mit Mutter Hannelore an ihrer Seite.

Ich hoffe mal, dass sie wenigstens zwei Drittel ihrer Punkte bis Paris verteidigt und dann auch bei den GS ab RG mal die erste Runde übersteht.
popinjay is offline View My Blog!  
Old Nov 30th, 2012, 10:54 AM   #4569
country flag Setsuna.
.

Setsuna.'s Avatar

Please, vote for Mona here. She deserves her own subform. Her fanbase is big enough I think. To those who didn't vote for Mona yet, Please vote.

http://www.tennisforum.com/showthrea...439739&page=15

Old Nov 30th, 2012, 10:57 AM   #4570
country flag Setsuna.
.

Setsuna.'s Avatar

Thanks mk27.

Old Nov 30th, 2012, 11:20 AM   #4571
country flag mk27
Senior Member

mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute

No problem

Mona's first tournament in 2013 will be Auckland where she should be seeded at #8.
mk27 is offline View My Blog!  
Old Nov 30th, 2012, 12:58 PM   #4572
country flag Raiden
Senior Member

Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by popinjay View Post
Because I am also self-caring my website, I have no additional Facebook page and no Twitter account as well.

source: http://www.mona-barthel.de/en/biografieen.html

Are people bothering Mona with "where is your facebook/twitter?" barrage of questions?

Go check her website if you are real fans! Or even better, go make her a twitter/facebook fan page yourselves and put the website info in there (no need to wait for her - BE CREATIVE!). Let Mona concentrate and use her valuable time and limited resources to adequately focus on tennis. Mona is not the daughter of a country-club Oil executive who can afford to bribe WTA in it's prize-awarding decisions.
Raiden is offline View My Blog!  
Old Nov 30th, 2012, 01:00 PM   #4573
country flag Raiden
Senior Member

Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute Raiden has a reputation beyond repute

Na Li has no twitter & no facebook, but she's doing alright
Old Nov 30th, 2012, 01:06 PM   #4574
country flag Setsuna.
.

Setsuna.'s Avatar

Quote:
Originally Posted by Raiden View Post
Are people bothering Mona with "where is your facebook/twitter?" barrage of questions?

Go check her website if you are real fans! Or even better, go make her a twitter/facebook fan page yourselves and put the website info in there (no need to wait for her - BE CREATIVE!). Let Mona concentrate and use her valuable time and limited resources to adequately focus on tennis. Mona is not the daughter of a country-club Oil executive who can afford to bribe WTA in it's prize-awarding decisions.
I changed my mind after reading your post. I agree with you. She always makes updates on her website anyway which means she really cares about her fans.

That's a good idea. I will make it on twitter since I don't like facebook that much.

Old Nov 30th, 2012, 01:21 PM   #4575
country flag Raiden
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Hisagi. View Post
I changed my mind after reading your post. I agree with you. She always makes updates on her website anyway which means she really cares about her fans.

That's a good idea. I will make it on twitter since I don't like facebook that much.
Fantastic!

That's the spirit! I'll do my part: make gifs and so forth (like I like do with Julia). Then you Hisagi can tweet-link them to the world

Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules