2012 Summer Olympics - London Calling! - Page 15 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Aug 3rd, 2012, 06:44 PM   #211
country flag tennisfreak13
Senior Member

tennisfreak13's Avatar

tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of
Re: 2012 Summer Olympics - London Calling!

Die hat richtig Spaß dabei und nachdem gab es dann noch ordentlich Autogramme und Fotos für die Fans.
tennisfreak13 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Aug 3rd, 2012, 08:52 PM   #212
country flag lovethetennis
Senior Member

lovethetennis's Avatar

lovethetennis is a splendid one to behold lovethetennis is a splendid one to behold lovethetennis is a splendid one to behold lovethetennis is a splendid one to behold lovethetennis is a splendid one to behold lovethetennis is a splendid one to behold lovethetennis is a splendid one to behold lovethetennis is a splendid one to behold lovethetennis is a splendid one to behold lovethetennis is a splendid one to behold lovethetennis is a splendid one to behold

She's still in it! Great job backing up the big upset win from yesterday!
Old Aug 5th, 2012, 08:39 PM   #213
country flag TimeyWimey
Senior Member

TimeyWimey has much to be proud of TimeyWimey has much to be proud of TimeyWimey has much to be proud of TimeyWimey has much to be proud of TimeyWimey has much to be proud of TimeyWimey has much to be proud of TimeyWimey has much to be proud of TimeyWimey has much to be proud of TimeyWimey has much to be proud of TimeyWimey has much to be proud of TimeyWimey has much to be proud of

sadly lovely Sabine couldn't get a medal, but hey, she's been through so much in this week, she fights for everything

TimeyWimey is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 5th, 2012, 08:45 PM   #214
country flag Ian Aberdon
Senior Member

Ian Aberdon has disabled reputation

Quote:
Originally Posted by TimeyWimey View Post
sadly lovely Sabine couldn't get a medal, but hey, she's been through so much in this week, she fights for everything

The mexican wave was so adorable, & I'm so sad for her that they couldn't carry a medal away. Her cheery demeanour epitomised the Olympic spirit.

Ich liebe dich nicht, du liebst mich nicht it's a braw moonlicht nicht the nicht
Ian Aberdon is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 5th, 2012, 11:16 PM   #215
country flag CillyUltra
Senior Member

CillyUltra's Avatar

CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute

Sabine Lisicki@sabinelisicki 0:12 AM BST
Soo soo sad right now! I simply have no words. I fought and left
everything out there and yet we fell short...

Sabine was extremely sad after the match.

"We are totally disappointed. That was the most important tournament of my career. We were so close to the medal... To fight for Germany here at the Olympics has meant so much to me "

http://www.tennisnet.com/deutschland...daille/4219198

Last edited by CillyUltra : Aug 5th, 2012 at 11:40 PM.
CillyUltra is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 5th, 2012, 11:35 PM   #216
country flag misty1
Senior Member

misty1 has much to be proud of misty1 has much to be proud of misty1 has much to be proud of misty1 has much to be proud of misty1 has much to be proud of misty1 has much to be proud of misty1 has much to be proud of misty1 has much to be proud of misty1 has much to be proud of misty1 has much to be proud of misty1 has much to be proud of

heartbreaking

hopefully she moves on quickly from this.
misty1 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 6th, 2012, 12:13 AM   #217
country flag Rod the Bama
Senior Member

Rod the Bama's Avatar

Rod the Bama has a brilliant future Rod the Bama has a brilliant future Rod the Bama has a brilliant future Rod the Bama has a brilliant future Rod the Bama has a brilliant future Rod the Bama has a brilliant future Rod the Bama has a brilliant future Rod the Bama has a brilliant future Rod the Bama has a brilliant future Rod the Bama has a brilliant future Rod the Bama has a brilliant future

Poor Sabine. I wish that i was over in London to give her a big right now.

Rod`s Angels: Caroline, Ana, Flavia, Dani, Ula and Sabine

Rod the Bama is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 6th, 2012, 07:02 AM   #218
country flag maturedgirl
Senior Member

maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold

Ich kam erst zum Ende des zweiten Satzes nach Hause und werde mir das Match jetzt erstmal ansehen. Die BBC Kommentatoren brachten es kurz vor Schluss aber auf den Punkt: "A fantastic match" und sowas wie "unvorstellbar dass eins dieser großartigen Teams bei der Siegerehrung nicht dabeisein wird!"

maturedgirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 6th, 2012, 08:16 AM   #219
country flag Mike81
Senior Member

Mike81's Avatar

Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future

Poor Bine she gave her all but for no medal this Olympics. Unlucky. I tweeted her that if they handed out medals for heart and effort alone she'd get the gold, but I guess my words aren't any consolation.

GENIE BOUCHARD- Australian Open Semi Finalist, French Open Semi Finalist, Wimbledon Finalist and Nuremburg Champion 2014!!

SABINE LISICKI- Wimbledon Quarter Finalist and Miami Doubles Champion 2014!!
Mike81 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 6th, 2012, 09:38 AM   #220
country flag Mojobackhand
Senior Member

Mojobackhand's Avatar

Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by boomerangkid View Post
Ich kam erst zum Ende des zweiten Satzes nach Hause und werde mir das Match jetzt erstmal ansehen. Die BBC Kommentatoren brachten es kurz vor Schluss aber auf den Punkt: "A fantastic match" und sowas wie "unvorstellbar dass eins dieser großartigen Teams bei der Siegerehrung nicht dabeisein wird!"

Im Grunde ist das Bronze-Match ähnlicher zu einem Grand Slam Finale als das Gold-Match. Da gewinnt der Verlierer, auch wenn er keinen einzigen Ball rüberbringen würde, sogar noch Silber, weil er halt im vorherigen Match besser gespielt hat. Als Verlierer im Bronze-Match gehst du tatsächlich mit leeren Händen nach Hause. Das ist schon bitter.

Ich finde, aus dem Turnier kann sie schon viel gutes rausziehen, wenn erstmal die Enttäuschung überwunden ist. Sie hat doch bis zum Schluss richtig gut gekämpft. Und dass sie schon wieder mit nem Doppel das letzte Match aufm Centre Court bestreitet... Sie wird langsam zur Doppelspezialistin. Sollte man mal der Rittner sagen.
Mojobackhand is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 6th, 2012, 12:48 PM   #221
country flag maturedgirl
Senior Member

maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by Mojobackhand View Post
Ich finde, aus dem Turnier kann sie schon viel gutes rausziehen, wenn erstmal die Enttäuschung überwunden ist. Sie hat doch bis zum Schluss richtig gut gekämpft. Und dass sie schon wieder mit nem Doppel das letzte Match aufm Centre Court bestreitet... Sie wird langsam zur Doppelspezialistin. Sollte man mal der Rittner sagen.
Sehe ich genauso und bin (wie immer) optimistisch was die kommenden Turniere Richtung USOpen angeht. Ihr service hat sich deutlich stabilisiert. Vor allem die Doppelfehler hat sie einschränken können, da waren die zusätzlichen Mixedmatches sicher auch zuträglich. Mixedspielen ist zwar auch playing under pressure, wenn man gewinnen will, aber nicht so stark wie im Einzel
(sorry meine Ausdrucksweise but still suffer from week end lack of sleep)

Teilweise ist es ihr auch gelungen, geduldiger zu spielen, gegen Sharapova mMn etwas zu geduldig, aber gut, lief ja trotzdem vielversprechend.

Freu mich auf das was noch kommt und hoffe sie bleibt dran und packt physisch/fitness noch weiter etwas drauf

Na ja - zur Doppelspezialistin fehlt noch einiges, aber ich hoffe, zu ihrer weiteren Entwicklung, dass sie sich jetzt wieder mal mit einer guten/einem guten Doppelspieler zusammenfindet und kontinuierlich in einem Wettbewerb (Doppel oder Mixed/wenn möglich) startet, um ihr Volleyspiel weiter zu verbessern. Sie hat alle Voraussetzungen für eine gute Doppelspielerin
Old Aug 6th, 2012, 01:06 PM   #222
country flag Ziva
Senior Member

Ziva's Avatar

Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future

Spaß gehabt, Blech geholt, bittere Enttäuschung

Diese Bronze Matches sind schon echt hart, wenn einer mit leeren Händen nach hause fährt.
War ihr ja sehr sehr wichtig dieses Turnier, deshalb doppelt schade

Aber sie kann viel mitnehmen, hat Maria wieder nen starken Kampf geliefert, hätte sie die gepackt, wäre das Finale hier drin gewesen, da bin ich mir sicher

Ansonsten, weiterhin Probleme in den ersten Runden, daran muss sie weiter arbeiten, wenn sie nach oben will.
Jetzt hoffentlich gleich nach Montreal und da ein paar dicke Punkte holen wenn möglich, aber auch hier wird die Erste Runde wieder ein Nailbiter werden glaube ich.
Doppel sollte sie da auch spielen wenn es geht und am besten mit Stosur, mit ihr hat sie wie mit Kas einfach am besten harmoniert.
Ziva is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 6th, 2012, 04:33 PM   #223
country flag Mojobackhand
Senior Member

Mojobackhand's Avatar

Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold Mojobackhand is a splendid one to behold

Das meinte ich ja: sie hat gute Voraussetzungen für ne gute Doppelspielerin. Muss noch am Netz besser werden. War sehr schön zu sehen, wie sie mit Kasi Spaß hatte. Mixed wird aber nur bei den Grand Slams gehen. Aber im normalen Tourbetrieb sollte sie das schon mitnehmen. Klar, warum nicht Stosur. Hat ja selber gesagt, dass sie mit ihr wieder spielen will und jetzt wo Olympia rum ist, gibt's ja auch keinen Grund mehr nicht zu spielen. Man hat ja gesehen, dass die weit kommen können. Würde Sam ja auch ganz gut tun - was ihr Volleyspiel angeht.

Haha. Ja, die ersten Runden.... Ich bin gespannt. Schau ma mal, dann seh ma schon.

Last edited by Mojobackhand : Aug 6th, 2012 at 04:53 PM.
Mojobackhand is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 6th, 2012, 04:52 PM   #224
country flag maturedgirl
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Ziva View Post
Doppel sollte sie da auch spielen wenn es geht und am besten mit Stosur, mit ihr hat sie wie mit Kas einfach am besten harmoniert.
Na ja, mit Stosur gabs eigentlich auch nur einen erwähnenswerten Erfolg, in Wimbledon das Finale. In Stuttgart war die Konkurrenz ja nicht soo dolle und nach Wimbledon ging ja nicht mehr viel im deutsch australischen Doppel. Stosur ist meiner Meinung nach nicht die ideale Doppelspielerin für Sabine, auch wenn sie viel Spaß hatten, aber sie hat ja auch mit Julia und so nicht viel gerissen dieses Jahr. Ich träume weiter vom Doppel Lisicki/Görges, aber die hat sich ja Petko versprochen...blöd! Solange es kein starkes deutsches Doppel gibt, das international Erfahrung sammelt (zusammen) müssen wir immer wieder mit der Nominierung ALGs im FC rechnen und damit einer erheblichen Teamschwächung, denn Sabines (selbst im Doppel mit Angie) Auftritte im Doppel in London haben gezeigt, dass sie mit einer starken Landsfrau ein schlagkräftiges Doppel (für Deutschland) entwickeln könnte, aber ich weiß, dass es dazu nicht kommt. Frau Rittner wirds schon zu verhindern wissen

Wann gehts eigentlich los mit Sabines Auftakt-Zitterrunde in Montreal?

ach ja und mit "mixed wenn möglich" meinte ich eigentlich die GSs...falls sie gar keine gute Doppelpartnerin findet, dann findet sich bestimmt ein Kas

Last edited by maturedgirl : Aug 6th, 2012 at 04:57 PM.
Old Aug 6th, 2012, 04:56 PM   #225
country flag mk27
Senior Member

mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by boomerangkid View Post
Wann gehts eigentlich los mit Sabines Auftakt-Zitterrunde in Montreal?
Mittwoch oder Donnerstag, da sie ein Freilos für die 1.Runde hat
mk27 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules