The Live Scoring Thread - Page 82 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Closed Thread

Old Jan 23rd, 2012, 11:18 AM   #1216
country flag Johnbert
Senior Member

Johnbert's Avatar

Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of
Re: The Live Scoring Thread

Quote:
Originally Posted by Lisickifan84 View Post
Ah gerade Kvitova? Die immer wie am Spieß schreit nach vielen gewonnenen Punkten? Da finde ich Marias stöhnen schon "angenehmer" . Petra nervt mich immer mit diesen schrecklichen Quiecken, obwohl ich sonst gar nichts gegen sie habe.

ich find beides nervtötend
Johnbert is offline View My Blog!  
Sponsored Links
Advertisement

Old Jan 23rd, 2012, 11:22 AM   #1217
country flag Lisickifan84
Senior Member

Lisickifan84's Avatar

Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all

Ja ich auch, deswegen das angenehm in Anführungszeichen
Lisickifan84 is offline View My Blog!  
Old Jan 23rd, 2012, 11:32 AM   #1218
country flag maturedgirl
Senior Member

maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold

Also: 3 der ersten vier der Weltrangliste machen unterschiedlich klingende aber nervige Geräusche im Spiel.

Vielleicht sollten sich unsere Mädels auch so ne Art persönlichen Signalton antrainieren. Könnte ja das Erfolgsgeheimnis (der kleine aber feine Unterschied) sein
maturedgirl is offline View My Blog!  
Old Jan 23rd, 2012, 11:34 AM   #1219
country flag maturedgirl
Senior Member

maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold

Quote:
Ah gerade Kvitova? Die immer wie am Spieß schreit nach vielen gewonnenen Punkten? Da finde ich Marias stöhnen schon "angenehmer" . Petra nervt mich immer mit diesen schrecklichen Quiecken, obwohl ich sonst gar nichts gegen sie habe.
Das sind nun mal die beiden Einzigen denen ich aufgrund der Leistungsstärke zutraue, dass sie Sharapova stoppen.
Old Jan 23rd, 2012, 11:40 AM   #1220
Senior Member

Lisickifan84's Avatar

Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all Lisickifan84 is a name known to all

Ja ist auch OK. Wollte nur mal was sagen, da alle immer vom schrecklichen stöhnen der Sharapova reden, aber mich das bei Petra viel mehr aufregt.

Gönnen würde ich es Azarenka, da sie es endlich mal verdient hätte und weil Petkovic meint sie macht es.
Old Jan 23rd, 2012, 11:48 AM   #1221
country flag maturedgirl
Senior Member

Quote:
Gönnen würde ich es Azarenka, da sie es endlich mal verdient hätte und weil Petkovic meint sie macht es.
Echt? Hat sie das gesagt? Hmm...die stöhnt aber auch

Ich bin neben den deutschen ein K.Clijsters-Fan und würde es ihr am meisten gönnen, aber Azarenka genauso und die mission heißt ja auch: Disempower Wozzi

Aber das ist ja alles
Old Jan 23rd, 2012, 11:54 AM   #1222
country flag Johnbert
Senior Member

Johnbert's Avatar

Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of Johnbert has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by BerlinPower View Post
Echt? Hat sie das gesagt? Hmm...die stöhnt aber auch

Ich bin neben den deutschen ein K.Clijsters-Fan und würde es ihr am meisten gönnen, aber Azarenka genauso und die mission heißt ja auch: Disempower Wozzi

Aber das ist ja alles
ja, kim clijsters mag ich auch sehr. woz aber auch, von daher würde ich es mir wünschen, dass der sieger aus woz/clijsters den titel holt

jetzt aber genug ot
Johnbert is offline View My Blog!  
Old Jan 23rd, 2012, 03:37 PM   #1223
country flag Rovegun
Senior Member

Rovegun's Avatar

Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold

are you kidding my German friends? Do you really want to compare Kvitova´s shouting to Sharapova´s one? what about Petko? Sharapova shouts from 1st ball to last ball! she shouts like they kill her!
Rovegun is offline View My Blog!  
Old Jan 23rd, 2012, 05:06 PM   #1224
Senior Member

Lisickifan84's Avatar

Quote:
Originally Posted by Rovegun View Post
are you kidding my German friends? Do you really want to compare Kvitova´s shouting to Sharapova´s one? what about Petko? Sharapova shouts from 1st ball to last ball! she shouts like they kill her!
No thats not true, I think. Sharapova gets louder if the rallys are longer and more important to her. But not 100% sure.

Hm, I didn't noticed Kvitova's shouting in Wimbledon, but since Istanbul it annoys me! What she cries for a word?
I can only speak for myself. Maybe I have to get used to her way of say "come on".
Old Jan 23rd, 2012, 06:36 PM   #1225
country flag Rovegun
Senior Member

Rovegun's Avatar

Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold Rovegun is a splendid one to behold

Quote:
No thats not true, I think. Sharapova gets louder if the rallys are longer and more important to her. But not 100% sure.

Hm, I didn't noticed Kvitova's shouting in Wimbledon, but since Istanbul it annoys me! What she cries for a word?
I can only speak for myself. Maybe I have to get used to her way of say "come on".
she shouts "pojd" which means "come on" in Czech... but sometimes myself have problems to understand that because she sounds sometimes she´s barking that word but anyway she does it only a couple of times but Sharapova shouts with every ball she hits... she´s quiet only when she doesn´t play the ball... that´s my opinion...

but we are a bit off topic now...
Rovegun is offline View My Blog!  
Old Jan 23rd, 2012, 08:03 PM   #1226
country flag Ian Aberdon
Senior Member

Ian Aberdon has disabled reputation

Apparently Pova's peak shriek is louder than the jets that used to power over Queens at NYC during the USO on their way to/from La Guardia airport!

I tweeted Sabs when I wished her luck yesterday, to suggest she wear ear muffs, but she didn't take up my suggestion!

Yes, Petra is POJD! Just as Sabs is AUF GEHTS. Just as Maria is COMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEE ONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN SHRIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ich liebe dich nicht, du liebst mich nicht it's a braw moonlicht nicht the nicht
Ian Aberdon is offline View My Blog!  
Old Jan 24th, 2012, 08:19 AM   #1227
country flag everythingtaboo
Senior Member

everythingtaboo's Avatar

everythingtaboo is a splendid one to behold everythingtaboo is a splendid one to behold everythingtaboo is a splendid one to behold everythingtaboo is a splendid one to behold everythingtaboo is a splendid one to behold everythingtaboo is a splendid one to behold everythingtaboo is a splendid one to behold everythingtaboo is a splendid one to behold everythingtaboo is a splendid one to behold everythingtaboo is a splendid one to behold everythingtaboo is a splendid one to behold

Are we seriously having the grunting debate here? Come on guys... let's stop. I don't have a problem with grunting/shrieking. The only thing more annoying than the scream itself is constantly hearing fans, journalists or spectators complain about it.
Old Jan 24th, 2012, 08:50 AM   #1228
country flag Mike81
Senior Member

Mike81's Avatar

Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future Mike81 has a brilliant future

Many people I know can't stand the grunting and think it should be banned.

GENIE BOUCHARD- Australian Open Semi Finalist, French Open Semi Finalist, Wimbledon Finalist and Nuremburg Champion 2014!!

SABINE LISICKI- Wimbledon Quarter Finalist and Miami Doubles Champion 2014!!
Mike81 is offline View My Blog!  
Old Jan 24th, 2012, 10:54 AM   #1229
country flag maturedgirl
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Mike81 View Post
Many people I know can't stand the grunting and think it should be banned.

at least if it's louder than 50 dezibel (intense exhalation)!
Old Jan 24th, 2012, 01:36 PM   #1230
country flag Carsten
Andy!

Carsten's Avatar

Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute

I don't have any problem with grunting, too.

And banning it is simply impossible.
Carsten is offline View My Blog!  
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules