El thread picaruelo - Page 52 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Dec 1st, 2009, 10:42 PM   #766
country flag Sombrerero loco
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute
Re: El thread picaruelo

claro, porque a ti te gustan hombretones y a mi un poco mas niñas.
quien es mas gay de los dos?=P

Slava Shvedova- Bel Bencic- Alize Lim
Sombrerero loco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Dec 1st, 2009, 10:43 PM   #767
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Sombrerero loco View Post
claro, porque a ti te gustan hombretones y a mi un poco mas niñas.
quien es mas gay de los dos?=P
Si hijo, si...tú eres mu macha. La macha mamarracha diría yo
spiceboy is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 1st, 2009, 10:45 PM   #768
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

hombre, a mi me gustan afeminados y a ti con una buena dosis de testosterona.es mas gay lo tuyo xD

Old Dec 1st, 2009, 10:48 PM   #769
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute

Pues si, seré más trucha que tú
Old Dec 1st, 2009, 10:50 PM   #770
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

*ehem*

Currently active users: 32 (13 members & 24 guests)

Pedazo de voyeurs!!!!
Old Dec 1st, 2009, 10:51 PM   #771
country flag C.MARTINEZ
Senior Member

C.MARTINEZ's Avatar

C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future

jajaj totalmente

aquí se empiezan a nombras rabos, pajaritos, penes, mamazos....y la gente se anima!!

manada de putillas!!!

Garbiñe Muguruza - María Teresa Torró Flor - María Sharapova - Marion Bartoli - Petra Kvitova
C.MARTINEZ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 2nd, 2009, 09:47 AM   #772
country flag Alberto
Senior Member

Alberto's Avatar

Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute

sombrerero loco, te pone Fidel el de aida??
Old Dec 2nd, 2009, 09:53 AM   #773
country flag Nacho
Senior Member

Nacho's Avatar

Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute

pues seguro, xq en la vida real te cagas de las pintas q nos lleva y ademas tb es anorexico

Old Dec 2nd, 2009, 10:03 AM   #774
country flag Uge
Senior Member

Uge's Avatar

Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of

Le gusta de fijo xD

CONCHITA

Dementieva - Henin - Vivi - Amelie
Uge is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 2nd, 2009, 10:38 AM   #775
country flag C.MARTINEZ
Senior Member

C.MARTINEZ's Avatar

C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future C.MARTINEZ has a brilliant future

Qué ascazo de personaje!!! vaya pelucones me lleva

Garbiñe Muguruza - María Teresa Torró Flor - María Sharapova - Marion Bartoli - Petra Kvitova
C.MARTINEZ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 2nd, 2009, 10:40 AM   #776
country flag Jekyll
Senior Member

Jekyll's Avatar

Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by Uge View Post
Le gusta de fijo xD
Le estais haciendo bulling al pobre xico. Que le guste el tipo d chico q kiera.

Sombrerero a tí te gustaría un chico q solía postear por aquí llamado Will, q nos ha abandonado
Jekyll is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 2nd, 2009, 11:52 AM   #777
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Quote:
Originally Posted by Uge View Post
Le gusta de fijo xD
le adoro.mi madre me ha dicho que soy como el desde que salio el personaje
luego dijo que era gay, y mi madre me lo pregunto(no es coña).fue muy duro, pero asi es como se entero de lo...mio
ademas a veces de fiesta, me hacen bailar el "coleccionista de amor"

Old Dec 2nd, 2009, 11:53 AM   #778
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future

Javi, haz el favor de dejar a la pobre Willa en paz que ya veo lo bien que le quieres
jjlove is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 2nd, 2009, 12:21 PM   #779
country flag Alberto
Senior Member

Alberto's Avatar

Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute

Quote:
luego dijo que era gay, y mi madre me lo pregunto(no es coña).fue muy duro, pero asi es como se entero de lo...mio
Old Dec 2nd, 2009, 01:00 PM   #780
country flag Jekyll
Senior Member

Jekyll's Avatar

Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of

Quote:
tu madre no preguntó pq te ponías cintas en la cabeza? q madre más feliz q tienes, vive en la inopia..

La mía ya sabía q yo era trucha desde q le pedí unas cocinitas con 5 años
Jekyll is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules