EURE Freiluft Saison 2009! - Page 3 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old May 21st, 2009, 09:28 PM   #31
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute
Re: EURE Freiluft Saison 2009!

Ihr spielt den dritten Satz ja wenigstens noch aus...
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is online now View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old May 22nd, 2009, 12:00 AM   #32
country flag chaton
Senior Member

chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by crazillo View Post
Ihr spielt den dritten Satz ja wenigstens noch aus...
Ihr nicht mehr? Nur im Doppel nicht oder auch im Einzel nicht mehr?
chaton is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 22nd, 2009, 05:54 AM   #33
country flag matthias
-LIFETIME MEMBER-

matthias's Avatar

matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute

Wir in Bayern müssen jetzt den 3.Satz auch als SuperTiebreak spielen.
Letztes Jahr waren es nur die Klassen ab 40 aufwärts, aber jetzt alle.
Find ich voll scheisse
vorallem weil die Fitness immer etwas war was für mich sprach
Old May 22nd, 2009, 06:39 AM   #34
country flag FrOzon
Senior Member

FrOzon's Avatar

FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future

Ja, das wird ja auch beim WTB seit letztem Jahr so gemacht.. ich hoffe ja schwer, dass sich das nicht durchsetzt. V.a. ist es unter den Spielern ja überhaupt nicht populär. Das haben sich irgendwelche Verbandsfunktionäre so ausgedacht und bestimmt.
FrOzon is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 22nd, 2009, 07:02 AM   #35
country flag matthias
-LIFETIME MEMBER-

matthias's Avatar

matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by FrOzon View Post
Ja, das wird ja auch beim WTB seit letztem Jahr so gemacht.. ich hoffe ja schwer, dass sich das nicht durchsetzt. V.a. ist es unter den Spielern ja überhaupt nicht populär. Das haben sich irgendwelche Verbandsfunktionäre so ausgedacht und bestimmt.
Bei uns auf dem Bezirkstag hiess es das man das macht um die spielzeit zu verkürzen und so den mannschaftssport attraktiever zu machen.
Ich kenn nämlich auch weiber bei uns im Verein die meinen dann immer "da ist der ganze Sonntag im arsch"
Bei Senioren 55 und 60 versteh ich es ja, nicht das die bei 30° mal umkippen, aber bei Herren und Damen? lächerlich
Old May 22nd, 2009, 08:27 AM   #36
country flag FrOzon
Senior Member

FrOzon's Avatar

FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future FrOzon has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by matthias View Post
Bei uns auf dem Bezirkstag hiess es das man das macht um die spielzeit zu verkürzen und so den mannschaftssport attraktiever zu machen.
Ich kenn nämlich auch weiber bei uns im Verein die meinen dann immer "da ist der ganze Sonntag im arsch"

Bei Senioren 55 und 60 versteh ich es ja, nicht das die bei 30° mal umkippen, aber bei Herren und Damen? lächerlich
Ja, aber dieses Argument zieht bei mir nicht richtig. Wenn man's mal etwas negativ angehaucht ausdrücken möchte, kann man ja auch sagen, dass der Tag eh futsch ist... die ein oder zwei Stunden hin oder her ändern daran auch nichts mehr. Und es ist ja nicht so, dass die Tennissaison so unglaublich lange geht. Unsere Gegnermannschaft am kommenden Sonntag hat sogar ihr letztes Spiel...

Ja, von mir aus könnte man das auf die 50+ beschränken bzw. als letzten Kompromiss noch auf's Doppel. Aber wenn bspw. die aktiven Herren im Einzel keinen dritten Satz ausspielen können, dann ist das doch ein Armutszeugnis...
FrOzon is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 22nd, 2009, 08:42 AM   #37
country flag matthias
-LIFETIME MEMBER-

matthias's Avatar

bei mir zieht das Argument auch nicht
ich nimm mir für den Tag sowieso nix anderes mehr vor
und wir haben ja nur 5 Spiele, also das sollte einem sein Hobby schon wert sein
Old May 22nd, 2009, 08:47 AM   #38
country flag bavaria86
Senior Member

bavaria86's Avatar

bavaria86 has a reputation beyond repute bavaria86 has a reputation beyond repute bavaria86 has a reputation beyond repute bavaria86 has a reputation beyond repute bavaria86 has a reputation beyond repute bavaria86 has a reputation beyond repute bavaria86 has a reputation beyond repute bavaria86 has a reputation beyond repute bavaria86 has a reputation beyond repute bavaria86 has a reputation beyond repute bavaria86 has a reputation beyond repute

Ich kann das auch nicht nachvollziehen und von meiner Mannschaft ebenso keiner
Ich hab das anfangs für einen Scherz gehalten bis mir klar wurde es ist Tatsache
Grad bein einem sehr engen Match finde ich den tiebreak irgendie unwürdig und unfair

Sabina Sharipova - Nigina Abduraimova

Vika-Carla-Mariajo-Sabine-Julia-Andrea-Marina-Tamira-Virginie
bavaria86 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 22nd, 2009, 01:28 PM   #39
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Das Argument ist total behindert, außerdem wird einem damit jede Spannung genommen. Im Winter bei den begrenzten Hallenkapazitäten kann ich es verstehen, aber im Sommer geht m.E. ein großer Teil des gesamten Sports (Dramatik im 3. Satz etc.) verloren, alles wird nur stromlinienförmiger, schneller und auf Glück basierend.
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is online now View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules