Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) - Page 1571 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Closed Thread

Old May 7th, 2007, 11:46 AM   #23551
country flag Wimanna
Senior Member

Wimanna's Avatar

Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute
Re: Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen)

edit............................

Last edited by Wimanna : Jul 13th, 2007 at 08:56 PM.
Wimanna is offline View My Blog!  
Sponsored Links
Advertisement

Old May 7th, 2007, 11:54 AM   #23552
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute

En ik die dacht da dees thread dood en begraven was

Ma hartstikke mooi dat het zo lekker loopt met de surprise ontbijt!!

En heel veel plezier in Frankrijk!

Friendship is when people know all about you
but like you anyway
Jodie is offline View My Blog!  
Old May 7th, 2007, 11:59 AM   #23553
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute

Ik dacht ook dat we t Café hadden gesloten eigenlijk

Tof dat t zo goed loopt met de manden, ik vind t ook nog steeds echt n goed idee

Bram, nog bedankt voor je kaartje Je was idd te laat, ik zag m zelfs pas 3 weken later omdat k op vakantie was

Zamboni is offline View My Blog!  
Old May 7th, 2007, 01:22 PM   #23554
country flag Wimanna
Senior Member

Wimanna's Avatar

Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute Wimanna has a reputation beyond repute

Pong gesloten? Ow wist ik niet! Heb er geen mededeling van gezien
Wimanna is offline View My Blog!  
Old May 7th, 2007, 03:09 PM   #23555
country flag Brαm
Senior Member

Brαm's Avatar

Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Zamboni View Post
Bram, nog bedankt voor je kaartje Je was idd te laat, ik zag m zelfs pas 3 weken later omdat k op vakantie was
Ah dan geeft 't toch niet
Brαm is offline View My Blog!  
Old May 9th, 2007, 05:33 PM   #23556
country flag Stijn
Senior Member

Stijn's Avatar

Stijn has a reputation beyond repute Stijn has a reputation beyond repute Stijn has a reputation beyond repute Stijn has a reputation beyond repute Stijn has a reputation beyond repute Stijn has a reputation beyond repute Stijn has a reputation beyond repute Stijn has a reputation beyond repute Stijn has a reputation beyond repute Stijn has a reputation beyond repute Stijn has a reputation beyond repute

Ondergetekende loopt ook nog steeds op deze aardbol rond...

Please visit my Caroline Maes
site. Feel free to show your support in the guestbook!
Stijn is offline View My Blog!  
Old Dec 19th, 2008, 08:47 AM   #23557
country flag Dinkie
Senior Member

Dinkie's Avatar

Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of

Maybe an idea to open the Pong Cafe again so we can have off-topic discussions here.

For Andries for example. Andries, I read you have not been abroad much. Now you are planning to live in Peru permanently. Aren't you going to miss your family and friends or is the prospect in Peru better? Do you know the people you are going to live with. How will you you make a living?
If you don't want to answer then that is ok, I am just curious.

And Sarah, you are moving here? I had no idea!!! Are you sure? Australia seems a great country to live in, why do you want to move?
Dinkie is offline View My Blog!  
Old Dec 19th, 2008, 08:52 AM   #23558
country flag DutchieGirl
On tour

DutchieGirl's Avatar

DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Dinkie View Post
Maybe an idea to open the Pong Cafe again so we can have off-topic discussions here.

For Andries for example. Andries, I read you have not been abroad much. Now you are planning to live in Peru permanently. Aren't you going to miss your family and friends or is the prospect in Peru better? Do you know the people you are going to live with. How will you you make a living?

And Sarah, you are moving here? I had no idea!!! Are you sure? Australia seems a great country to live in, why do you want to move?
But you are talking in English. I totally forgot about this thread.

Yes, I will move to NL in April. Yes, I'm sure. It's not necessarily forever - it depends if I can get a nice job, but I wanna live somewhere other than Australia for a while at least. And it's not that I don't like Australia - I do, but I love Europe, and I love to travel, and so it's easily to travel in Europe when you are living there. I have a British passport, so it helps with working in Europe too.

She & Him @ Melkweg "The Max", Amsterdam 6th May 2010
DutchieGirl is offline View My Blog!  
Old Dec 19th, 2008, 09:10 AM   #23559
country flag Dinkie
Senior Member

Dinkie's Avatar

Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of

Oh ja, dit moest in het Nederlands.

Cool!! Ik begrijp het. Ik heb zelf ook een poosje in het buitenland gewoond. Het is goed om eens andere gewoonten te ondervinden en andere mensen te ontmoeten. Nederland is als land een goede uitvalsbasis want redelijk centraal. En je spreekt/schrijft al Nederlands dus je hebt een streepje voor! En met een Brits paspoort kun je in ieder geval gemakkelijker een werk- en verblijfsvergunning krijgen.

Ga je werk zoeken als je hier bent of ben je al bezig met solliciteren?
Old Dec 19th, 2008, 09:15 AM   #23560
country flag DutchieGirl
On tour

DutchieGirl's Avatar

DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute

Quote:
Oh ja, dit moest in het Nederlands.

Cool!! Ik begrijp het. Ik heb zelf ook een poosje in het buitenland gewoond. Het is goed om eens andere gewoonten te ondervinden en andere mensen te ontmoeten. Nederland is als land een goede uitvalsbasis want redelijk centraal. En je spreekt/schrijft al Nederlands dus je hebt een streepje voor! En met een Brits paspoort kun je in ieder geval gemakkelijker een werk- en verblijfsvergunning krijgen.

Ga je werk zoeken als je hier bent of ben je al bezig met solliciteren?
Als ik er ben - maar ik kijk regelmatig op monsterboard.nl enzo - er zijn altijd een paar reis baantjes dus hopelijk kan ik iets daar vinden. Anders ga ik iets in "retail" (dus supermarkt or V&D of zoeits) zoeken tot ik iets in het reis industrie kan vinden - ik liever bij Schiphol of zo werken want ik denk dat mn nederlands niet goed genoeg is om in een reis bureau te werken. Ik wil bij een VVV werken maar ik kan geen andere (derde) taal spreken dus...

Old Dec 19th, 2008, 09:23 AM   #23561
country flag Dinkie
Senior Member

Dinkie's Avatar

Zoek en gij zult vinden!!!
Ik denk dat er in de reisbranche nog steeds werk is, Schiphol is een goed idee, daar zijn regelmatig leuke vacatures. Nederland heeft veel avontuurlijke reisorganisaties die reizen naar o.a. Australië organiseren (o.a. Djoser, Baobab, Shoestring, Sawadee etc.), wellicht heb je daar een ingang als reisadviseur. Engels verstaat bijna iedereen wel.
Old Dec 19th, 2008, 09:26 AM   #23562
country flag DutchieGirl
On tour

DutchieGirl's Avatar

Quote:
Zoek en gij zult vinden!!!
Ik denk dat er in de reisbranche nog steeds werk is, Schiphol is een goed idee, daar zijn regelmatig leuke vacatures. Nederland heeft veel avontuurlijke reisorganisaties die reizen naar o.a. Australië organiseren (o.a. Djoser, Baobab, Shoestring, Sawadee etc.), wellicht heb je daar een ingang als reisadviseur. Engels verstaat bijna iedereen wel.
Ja das waar - veel NLers wil naar Australie reizen, en wie beter dan een Australische met dat te helpen? Maar ik heb nooit van Djoser, Baobab of shoestring gehoord.

Old Dec 19th, 2008, 09:37 AM   #23563
country flag Dinkie
Senior Member

Dinkie's Avatar

Zijn best grote bedrijven, zet gewoon .nl achter de naam en je hebt de websites. Is het proberen waard denk ik, al zullen ze proberen om je als reisleider in te zetten in australië/new zealand/tasmanië want daar hebben ze altijd een gebrek aan.

Maar ik moet 'ophangen', ik zit op m'n werk...ahum. Tot de volgende keer
Old Dec 19th, 2008, 09:42 AM   #23564
country flag DutchieGirl
On tour

DutchieGirl's Avatar

Quote:
Zijn best grote bedrijven, zet gewoon .nl achter de naam en je hebt de websites. Is het proberen waard denk ik, al zullen ze proberen om je als reisleider in te zetten in australië/new zealand/tasmanië want daar hebben ze altijd een gebrek aan.

Maar ik moet 'ophangen', ik zit op m'n werk...ahum. Tot de volgende keer
Reisleider zou ook leuk zijn, maar dan liever ik dat in Europa doen.

Doei!

Old Dec 19th, 2008, 02:02 PM   #23565
country flag AndriesWijma
Senior Member

AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice

Quote:

Ha ja in het Nederlands typ ik toch net wat sneller.

De vertrouwdheid van familie zal ik vast wel eens missen. Ik ben echter al mijn hele leven veel op mezelf dus ik hoef op dat gebied nauwelijks te ontwennen. Vrienden heb ik ook niet echt, in ieder geval niet in actieve zin.
Ik heb me nooit thuisgevoeld op aarde en heb nooit zo geloofd in geld en werk enzo, wel in universele liefde. De laatste tijd gaan de innerlijke ontwikkelingen extra snel en zie ik bijna alleen nog de waanzin van het moderne leven. Daardoor gaat het contact met mensen steeds moeizamer. Koetjes en kalfjes krijg ik niet meer uit mijn mond.
En ik hoop maar dat ik nu geen vervelende reacties oproep. Ik geef alvast toe dat ik erg eigenwijs ben en dat het arrogant kan overkomen. Mede daarom heb ik me tot nu toe weinig laten horen op dit forum.

In Peru wil ik een nieuwe balans vinden. Ik voel dat ik de pure natuur erg nodig heb. Voorlopig is alleen degene bij wie het plan begonnen is zeker van de overstap. Ik ken hem nog niet zo goed behalve van veel mailcontact, maar de komende weekeinden zullen we vaak samenkomen. Onzekerheid is er wel bij mij of ik nog wel met mensen kan samenleven, waar en hoe dan ook. Toch zie ik dit plan als verreweg de beste optie die ik heb.

We proberen daar zo snel mogelijk zelfvoorzienend te zijn. In het begin zal het wel even afzien zijn en is er veel werk te doen. Maar we weten waarvoor we het doen. Als we het slim aanpakken dan hebben we op termijn vooral tijd om te genieten.
We houden het overigens zo natuurlijk mogelijk dus geen moderne voorzieningen en niet eens echt huizen. Ieder mens/gezin heeft een eigen hectare grond om op te lezen. En daarbij nog wat gemeenschappelijke ruimte.

Ik ben er niet zo goed in om korte teksten te schrijven. Neem het mij alsjeblieft niet kwalijk.
AndriesWijma is offline View My Blog!  
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules