Quote:
Originally Posted by VanOranje
Als ik de Stephanie Herz thread goed nalees, dan word daar gemeld dat Bollettieri zijn eigen programma in het IMG programma heeft. Hij kijkt naar IMG spelertjes, omdat-ie dat vanwege zijn IMG relatie moet, maar is daar verder niet echt met zijn hart bij. Herz zat duidelijk in Nick's prive-programma (net zoals bijv. Seles, Kournikova, Haas en Agassi); dat is heel wat anders als de namen die jij noemt. Die meisjes kunnen zoveel schrijven als ze willen; bij hen is de wens meer de vader van de gedachte denk ik............
|
Niet waar volgens mij.
Over Tammy Hendler zwijg ik want daarover kan ik mbt Nick weinig vinden dat aangeeft dat hij echt hoog betrokken is op dat meisje. Bovendien traint Hendler ook in België (ik kan zelf ook niet terugvinden of ze nog bij Nick zit, maar ze heeft nu wel via die academie denk ik een wildcard voor de kwalificaties van Miami waar ze gisteren haar eerste wedstrijd won) omdat de Belgische overheid haar als 'uitzonderlijk' talent beschouwt. Bovendien zou het uit een mond van een Belgische niet objectief zijn.
Maar Michelle Larcher de Brito lijkt wel een oogappel van Nick, kijk maar:
http://nl.youtube.com/watch?v=E9YdVnARU1k
Michelle heeft trouwens opnieuw een wildcard voor de hoofdtabel.
En ik begrijp ook niet dat jij meisjes zoals Michelle Larcher de Brito minimaliseert, terwijl je die Nederlandse zoveel aandacht geeft. Zij is niet meer of niet minder dan die andere beloftes die nog niets (of toch al iets, anders zijn het geen beloftes hé) gepresteerd hebben.
Tennis is onvoorspelbaar, maar beloftes doen hopen en dat mag toch!