Knltb - Page 8 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Mar 25th, 2008, 12:04 PM   #106
country flag Aatje
Member

Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice
Re: Knltb

Quote:
Originally Posted by VanOranje View Post
Als ik de Stephanie Herz thread goed nalees, dan word daar gemeld dat Bollettieri zijn eigen programma in het IMG programma heeft. Hij kijkt naar IMG spelertjes, omdat-ie dat vanwege zijn IMG relatie moet, maar is daar verder niet echt met zijn hart bij. Herz zat duidelijk in Nick's prive-programma (net zoals bijv. Seles, Kournikova, Haas en Agassi); dat is heel wat anders als de namen die jij noemt. Die meisjes kunnen zoveel schrijven als ze willen; bij hen is de wens meer de vader van de gedachte denk ik............
Niet waar volgens mij.
Over Tammy Hendler zwijg ik want daarover kan ik mbt Nick weinig vinden dat aangeeft dat hij echt hoog betrokken is op dat meisje. Bovendien traint Hendler ook in België (ik kan zelf ook niet terugvinden of ze nog bij Nick zit, maar ze heeft nu wel via die academie denk ik een wildcard voor de kwalificaties van Miami waar ze gisteren haar eerste wedstrijd won) omdat de Belgische overheid haar als 'uitzonderlijk' talent beschouwt. Bovendien zou het uit een mond van een Belgische niet objectief zijn.

Maar Michelle Larcher de Brito lijkt wel een oogappel van Nick, kijk maar:

http://nl.youtube.com/watch?v=E9YdVnARU1k

Michelle heeft trouwens opnieuw een wildcard voor de hoofdtabel.

En ik begrijp ook niet dat jij meisjes zoals Michelle Larcher de Brito minimaliseert, terwijl je die Nederlandse zoveel aandacht geeft. Zij is niet meer of niet minder dan die andere beloftes die nog niets (of toch al iets, anders zijn het geen beloftes hé) gepresteerd hebben.
Tennis is onvoorspelbaar, maar beloftes doen hopen en dat mag toch!

Last edited by Aatje : Mar 25th, 2008 at 12:30 PM.
Aatje is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Mar 25th, 2008, 12:38 PM   #107
country flag Aatje
Member

Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice Aatje is just really nice

Hier iets over Stephanie Herz:

http://www.ed.nl/sport/sporteindhove...ie-Herz-18.ece

We hopen uiteraard allemaal voor Stephanie Herz dat ze snel volledig herstelt en zichzelf alsnog op toptennis kan toeleggen!

Last edited by Aatje : Mar 25th, 2008 at 12:47 PM.
Aatje is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Mar 25th, 2008, 02:45 PM   #108
country flag hollander
Senior Member

hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice

Quote:
Originally Posted by Aatje View Post
Hier iets over Stephanie Herz:

http://www.ed.nl/sport/sporteindhove...ie-Herz-18.ece

We hopen uiteraard allemaal voor Stephanie Herz dat ze snel volledig herstelt en zichzelf alsnog op toptennis kan toeleggen!
Prachtig onzin verhaal van pa de Greef. Het volledige vorige jaar en ook tot nu in dit jaar staat zijn dochter ingeschreven voor toernooien. Meestal toernooien waar zij zonder ranking toch niet kwalificaties mag spelen. Waarom iemand inschrijven als ze geopereerd moet worden; hersteld van een opratie of nog niet fit is. De waarheid is dat zijn zo talentvolle dochter met 18 jaar geen WTA ranking heeft en zelfs nog nooit gehad heeft. Stephanie kan met een gerust hart afgeschreven worden voor wat betreft een plaats bij de top 200 waar het eigenlijke subtop vrouwentennis begint.
hollander is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Mar 25th, 2008, 03:16 PM   #109
country flag Gerben
Senior Member

Gerben's Avatar

Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of

Ja, het komt op mij ook over als het zoeken naar excuses waar ze er eigenlijk niet zijn.
Ik kan natuurlijk moeilijk oordelen over de situatie, maar feit is dat ze ook tot aan dat ongeluk (dat zullen ze niet verzinnen neem ik aan) ook al geen noemenswaardige prestaties kon neerzetten. In tegendeel, sinds ze tot HET talent van Nederland werd benoemd en naar Amerika verhuisde, zijn haar resultaten alleen maar minder geworden.
Ik weet niet wat er gebeurd is en wie ervoor verantwoordelijk is, maar een trieste zaak is het wel. Ik hoop van harte dat ze op een of andere manier toch weer aan het tennissen toekomt en liefst ook nog op hoog niveau, maar eerlijk gezegd vrees ik dat haar carrière al voorbij is voordat die goed en wel was begonnen.

Al heeft dit allemaal natuurlijk niets met de KNLTB te maken.

Tashkent 2005, Hobart 2006, Rosmalen 2006
Palermo 2006, Budapest 2006, Rosmalen 2008
Gerben is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 29th, 2008, 01:22 PM   #110
country flag hollander
Senior Member

hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice

De top 5 van de KNLTB dames ranking geeft aan dat er toch een beetje meer hoop voor onze dames is.
Drie meiden van 19 jaar; een van 18 en een van 17. Hopen dat Misa zich snel kan herpakken; dat de prachtige opmars van Arantxa zich doorzet; dat Renee het eens serieus gaat aanpakken en dat Nicole en Chayenne boven zichzelf uitstijgen.
hollander is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules