Tennis Forum banner

Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

33K views 425 replies 29 participants last post by  Borisz 
#1 ·
I just hate that game!!!!

You can play it at the site of the ordina-open. It's a disaster! It's way too difficult to handle that white thing and the serve sometimes go so fast you don't have the time to react!
You play aginst the comp and it's first to 15.
2 times I went to 14-14 after which a too difficult serve spoiled my chances! grrrrrrrrrrr :mad: :mad: :mad:
 
#326 ·
Heb maar een klein beetje gezien, maar een goede overwinning voor Jesse :yeah:
Morgen 3 Nederlanders op de baan :cheer:
 
#328 ·
:lol:

Vraag van een die de taal leert: 'vent' is een onaardig woord, hé? :angel:
 
#330 ·
Ik snap. Dankjewel :)

Mss ga ik morgen de SF en finale weder op kijken. Ik was aan het eten als de vrouwen de finale speelde :p
 
#332 ·
Vertalingen zijn vaak grappig... De Noorse commentators zeggen altijd 'oppkast' van de werp voor de service. Er is een vertaling, maar het is hetzelfde woord als de woord voor braken :help: :lol:
 
#335 ·
bump :sobbing:

Hebben jullie gelezen dat Hugo Ekker een NL commercieel tennisteam wil oprichten? Raemon Sluiter zal hier ook aan meehelpen. Er zal gesproken worden met Robin Haase, Igor Sijsling, Thiemo de Bakker, Kiki Bertens, Arantxa Rus en Richel Hogenkamp over het plan. Zij kunnen dan samen (medische) begeleiders, faciliteiten enz delen.

Lijkt me een goed plan :) Nu moeten ze alleen nog een sponsor zoeken die minimaal 500.000 euro wil neerleggen :oh:
 
#344 ·
:yeah:
Was er vorig jaar naartoe gegaan in Leiden.
Enschede vind ik beetje ver :oh: Al veel geld opgehaald tot nu toe :D
 
#338 ·
Leuk :D Ga je ook Mark?
Voor mij wat te ver, maar ik zal het wel volgen op tv :cheer:

Ben benieuwd hoe de sfeer is. De laatste paar jaar is het echt wel heel erg druk en gezellig.

Miss Montreal, Frans Bauer en Ilse DeLange zijn o.a. de slaapgasten :awww:
 
#339 ·
Het is voor mij ook wat ver, maar zij hadden wat geregeld om er heen te kunnen. Ze schenen zelfs Backstage kaartjes te hebben of iets dergelijks :)
Maar nee, ik ga niet mee, heb die avond ook nog een feestje dus wordt wel wat veel dan :p

Vandaag lekker rustig dagje, beetje chillen :cool:
 
#340 ·
Gaaf zeg, backstage :D

Zal komende dagen nog wel een plaatje aanvragen :)

Ik heb vandaag ook een rustig dagje. Moet alleen nog ff naar de stad, maar ik heb eigenlijk geen zin :lol:
Moet ook nog wat Kerstinkopen doen. Heb echt zin in de feestdagen :hearts:

Dit is lekker relaxed zeg, gewoon chatten in het NL :lol:
 
#342 ·
Was op zich wel raar dat we als 3 NL-ers (en Hakon als halve NL-er :oh:) in het Engels aan het chatten waren. Zo jammer dat het stil is in het Pong Café :sobbing:

Af en toe chillen en niets doen is zoooo lekker :lol:

Ik ga toch maar ff naar de winkel :awww: Zo terug :wavey:
 
#343 ·
ja, dat is een beetje vreemd wanneer die taalgenoten in een andere taal met elkaar moeten spreken.
Nog eens sorry voor mijn Nederlands...

Af en toe chillen en niets doen is zoooo lekker
ja, dat is wat we nodig hebben :)
 
#345 ·
ja, dat is een beetje vreemd wanneer die taalgenoten in een andere taal met elkaar moeten spreken.
Nog eens sorry voor mijn Nederlands...

ja, dat is wat we nodig hebben :)
Je Nederlands is echt goed hoor :yeah: :worship:

Je studeerde toch in Nederland? Geschiedenis toch of zit ik er nu naast?

Twee weken chillen....vakantie :woohoo:
 
#346 ·
Wij hadden zo'n glashuis voor iets wie Serious Request al een paar jaar geleden in Oslo. Maar zij waren pas 2 dagen in de huisje, wimps :p

:wavey: vanuit Breda :)
 
#350 ·
:lol:

Volgens mij is het echt al in een aantal landen inmiddels. Echt leuk dat door andere landen wordt overgenomen en ze allemaal een goed doel steunen. Bestaat het Glazen Huis in Oslo nog steeds? Is het verder wel hetzelfde met 24 uur per dag radio en DJ's zonder eten?

In Nederland bestaat het ook al een aantal jaar, maar volgens mij was het 1e jaar/jaren veel kleiner dan dat het nu is. Nu is er veel meer publiek, 24 uur per dag op tv en leeft het echt in NL.

Goede reis gehad? En nu weer goed aangekomen in het altijd gezellige Breda :cheer:
 
#359 ·
Van the Man...briljant :lol:

Vooral @ 8.38 Carnaval :aparty: "En da de gij 't allermooiste ben...." :lol:




Heb hem wel eens live in Goes gezien :yeah: Hij kan zo goed improviseren :worship:
 
#361 ·
:D

Klopt ja, hij heeft het nummer ook live gespeeld daar. Er is al € 630,- geboden, maar zal wsl nog veel meer gaan worden.

Die veiling gaat echt nog veel geld opleveren :)
 
#362 ·
Leuk dag gehad ;) Was in een winkel net over de grens in België, was wie een magazijn met bierbakjes :lol: Mn vriendin en ik heb wel 10 verschillende sorten gekoopt :)
 
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top