TennisForum.com - View Single Post - Greta Arn

Thread: Greta Arn
View Single Post

Old Nov 2nd, 2006, 04:24 PM   #29
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute
Re: Greta Arn

Quote:
Originally Posted by Jogi View Post
da muss du aber (auch) noch ziemlich jung gewesen sein, und konntes schon die spielanlagen der spieler/innen einschätzen?
Wir haben wohl den gleichen Gedanken.

Quote:
Originally Posted by Jogi
ich hab sie auch gg Davenport gesehn und kann mich so gut wie nich mehr erinnern wie sie gespielt hat

kann mich aber noch an einen kommentar vom Eurosportkommentator erinnern, als Arn einen super Ballwechsel gewann: "jetz schaut davenport wie ein deprimiertes schulkind drein das knapp den bus verpasst hat und zu hause ärger bekommt" ider so ähnlcih
Das war bestimmt Bettina Schneider oder so...
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is online now View My Blog!   Reply With Quote