TennisForum.com - View Single Post - Brenda Schultz-McCarthy

View Single Post

Old Apr 10th, 2006, 08:35 PM   #26
country flag Krajicek Fanpage
Member

Krajicek Fanpage's Avatar

Krajicek Fanpage is just really nice Krajicek Fanpage is just really nice Krajicek Fanpage is just really nice Krajicek Fanpage is just really nice Krajicek Fanpage is just really nice Krajicek Fanpage is just really nice Krajicek Fanpage is just really nice Krajicek Fanpage is just really nice Krajicek Fanpage is just really nice Krajicek Fanpage is just really nice Krajicek Fanpage is just really nice
Quote:
Originally Posted by Capriatifan1
Ik denk niet dat Elise veel beter is dan Brenda. Ze mag dan wel weer een aantal toernooien hebben gewonnen, maar dat stelde (met alle respect) niet veel voor; waren allemaal $25000 toernooien. Het eerste het beste grotere $75000 dat ze speelt ligt ze er direct weer kansloos in de 2e ronde uit.
Brenda heeft alleen maar kwallies van WTA toernooien gespeeld wat qua niveau veel hoger ligt dan $25000 toernooien. Denk dus dat Brenda zeker wat toevoegt.
Dat ben ik opzich wel met je eens, maar is het niet zo dat Brenda nu een plek voor een jong talent bezet houdt?
Tuurlijk weet ik dat Brenda nog veel kan klaarspelen, meer als veel jongere speelsters. Maar als je de jongere speelsters geen kans geeft dan zal de nieuwe aanwas inderdaad heel gering blijven.
Dus misschien, tegen beter weten in volgende keer Brenda thuis laten?
the latest news, more than 1200 photo's, cool downloads, and much more!

Krajicek Fanpage is offline View My Blog!   Reply With Quote