TennisForum.com - View Single Post - ***** Marlène Weingartner planet !!!!! *****

View Single Post

Old Jan 17th, 2006, 06:05 PM   #136
country flag JackFrost
Senior Member

JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by DiNaPic
I had some personal meetings with Marlene (for photo jobs), while still active, and experienced her to be not only unfriendly, but even silly and dumb. I finally refused to accept any new photo orders.
No idea, how she managed to finish high school; I experienced, she knows absolutely nothing.
PS.: Her father is even more unfriendly. I had several encounters, and I could write a book about this silly family.
(Ich antworte jetzt mal auf deutsch, wenn´s recht ist)

Enttäuscht mich jetzt etwas. Ich glaube dir selbstverständlich (was hättest du davon, hier sowas zu erzählen). Hatte bei Marlene eigentlich immer gedacht, dass sie nur etwas schüchtern ist. Wenngleich ihre Selbstreflektion schon manchmal arg seltsam war.
Wodurch hat sich ihre Dummheit denn geäußert? Ich meine, zum Fotoshooting braucht sie doch einfach nur zu posieren. Hast du ihr Matheaufgaben gestellt oder hat sie den Scheck mit drei Kreuzen unterschrieben?
JackFrost is offline View My Blog!   Reply With Quote