TennisForum.com - View Single Post - Juniors vol 2

Thread: Juniors vol 2
View Single Post

Old Mar 11th, 2014, 07:34 PM   #2304
country flag Sonf@
agradecería con alegría que me comierais la ñocla.

Sonf@'s Avatar

Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute
Re: Juniors vol 2

Quote:
Originally Posted by jj74 View Post
Sí, está jugando Ángela, que ha ganado su primer juego al saque (como se nota que las niñas a esta edad todavía no pegan palos al resto, porque el saque de Ángela es tremebundo)
Quote:
Originally Posted by MetalCrow View Post
Aguita con el servicio Ángela...
Malas personas! Yo pensaba que me iba a encontrar con un saque de la hostia, tremebundo de bueno y al que había que tener miedo
our main preoccupation comes from the holy sky; when that blue roof starts falling smashing our worthless lives
we'd run undercover 'till the mankind finds evolution.
Sonf@ is offline View My Blog!   Reply With Quote