TennisForum.com - View Single Post - Fed Cup Discussion Thread Vol 2: GER - SRB (WG PlayOff) April 20

View Single Post

Old Mar 24th, 2013, 11:28 PM   #4029
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute
Re: Fed Cup Discussion Thread Vol 2: GER - SRB (WG PlayOff) April 20

Natürlich stimmt das. Allerdings empfinde ich Konstanz und mentale Stärken genauso als Waffe wie eine starke Vorhand. Viele tun das nicht und betrachten sie stiefmütterlich.
Grade bei Wozniacki sieht man da schön, wie sie mental schwächer geworden ist, finde ich. Wenn man sich an frühere Matches erinnert, wo sie unter Tränen und mit Krämpfen doch irgendwie den Sieg errungen hat... Heute kann ich mir so einen Biss bei ihr kaum noch vorstellen.
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is online now View My Blog!