TennisForum.com - View Single Post - Comeback end of March

View Single Post

Old Feb 20th, 2013, 02:27 PM   #16
country flag Borisz
Senior Member

Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light Borisz is a glorious beacon of light
Re: Comeback end of March

Quote:
MichaŽlla Krajicek gaat in mei tennissen in de eredivisie. De Tsjechische Nederlandse hoopt op die manier wedstrijdritme te krijgen voor een succesvolle terugkeer op de WTA Tour.

"Ik heb het een paar dagen geleden besloten na overleg met mijn vader Petr", zegt Krajicek tegen NUsport.
"Dat is misschien wel de beste plek om veel wedstrijden te spelen. Ik weet nog niet voor welk team. Dat wordt nog onderhandeld."
In de eredivisie zijn acht teams actief. De wedstrijden worden tussen zaterdag 25 mei en donderdag 6 juni afgewerkt op gravel in dezelfde periode als Roland Garros. Krajicek weet al dat ze dat toernooi laat schieten.
Grasseizoen
Ze mag met haar beschermde ranking van 105, die ze tijdens de US Open kreeg omdat ze straks zes maanden niet heeft gespeeld, acht of negen toernooien plus een Grand Slam spelen. Ze verkiest daarbij Wimbledon boven Roland Garros.
"Het zou zonde zijn om die ranking voor gravel te gebruiken, mijn minst favoriete ondergrond. Mijn doel is om er tijdens het grasseizoen weer te staan."
Krajicek zal vermoedelijk eind april haar rentree maken op de kleine future-toernooien. Ze is naar eigen zeggen volledig hersteld van de gezondheidsproblemen die haar de afgelopen tijd parten speelden. Krajicek had onder meer last van haar hart.
"Daar hoef ik me gelukkig geen zorgen meer over te maken. Nu moet ik in de komende zes weken fitter worden zodat ik klaar ben om weer te spelen."
Summary: She will play Dutch Eredivisie tennis and skip ROland Garros to get ready for the Grass season. She will make here comeback eind of april and play some futures.
Borisz is offline View My Blog!   Reply With Quote