TennisForum.com - View Single Post - 2013 - 1/8 - Julia's Oceanic Swing

View Single Post

Old Jan 14th, 2013, 10:58 AM   #204
country flag CillyUltra
Senior Member

CillyUltra's Avatar

CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute CillyUltra has a reputation beyond repute
Re: Julia's Oceanic Swing 2013

The good news is:

Ben Rothenberg@BenRothenberg
The first point of 2013 Australian Open was won by Julia Goerges,
forcing a forehand return error by Vera Dushevina. Here we go.
#AusOpen

Bad news is Julia won't win a lot more points if she continues to play like this and she's aware of it.

Quote:
"Ich bin nicht zufrieden. Ich bin relativ angespannt ins Match gegangen und war viel zu verkrampft. Es war wohl so ein typisches Erstrundenmatch, das man einfach irgendwie überstehen muss. Erst am Ende bin ich besser reingekommen und wurde belohnt", sagte Görges, und dann: "Oprandi wird in der nächsten Runde eine harte Aufgabe, da muss ich ein bis zwei Schippen, drauflegen. Ich hoffe aber, dass es gut für mich laufen wird." (Eurosport.de)
I'm not satisfied. I went relatively tight into the match and was way too uptight. Obviously it was a typical 1st round match which you have simply to survive somehow. Only at the end I came better into the match and was rewarded. Oprandi will be a hard task next round, there I have to step up one, two levels. But I hope things will go right for me.