TennisForum.com - View Single Post - Entry list

Thread: Entry list
View Single Post

Old Jan 11th, 2013, 11:15 AM   #58
country flag Lighter
Senior Member

Lighter has a brilliant future Lighter has a brilliant future Lighter has a brilliant future Lighter has a brilliant future Lighter has a brilliant future Lighter has a brilliant future Lighter has a brilliant future Lighter has a brilliant future Lighter has a brilliant future Lighter has a brilliant future Lighter has a brilliant future
Re: Entry list

Amélie Mauresmo just before taking off to Melbourne : http://www.tennismagazine.fr/mauresm..._52_a_696.html
Enfin, je ferai de la prospection pour l'Open GDF SUEZ et je vais essayer de "ramener" deux joueuses de premier plan à qui accorder une wild-card pour le tournoi. Je n'ai pas encore vraiment de pistes, cela se fera sur place en fonction aussi bien sûr des résultats. Les deux autres wild-cards seront accordées à des joueuses françaises et pour ne pas interférer avec ma fonction de capitaine de Fed Cup, ce n'est pas moi qui en déciderait, mais Régis Brunet (le directeur d'IMG-France de l'Open GDF SUEZ).

She will try to convince 2 top players to play Paris Open GDF SUEZ. She has no accurate ideas. Probably after early defeats, like JJ in 2009.
Lighter is online now View My Blog!   Reply With Quote