TennisForum.com - View Single Post - Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

View Single Post

Old Jan 2nd, 2013, 08:26 PM   #374
country flag Sasja
Senior Member

Sasja's Avatar

Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute
Re: Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

Quote:
Originally Posted by Dorien. View Post
Ja, ze vonden dat het te populair werd. Dat het niet meer te overtreffen was.
Dit jaar was er enkel een week radio om het taboe rond dementie te verbreken. Geen geldinzameling. Je kon wel een badge kopen en die moest iedereen dan opspelden om zich solidair te tonen met mensen met dementie.

Het was eigenlijk ook nog wel leuk maar natuurlijk niet hetzelfde als een glazen huis.
Dat heb ik hier in NL ook. Ieder jaar is het zo veel groter en wordt er zo veel meer geld opgehaald. Vraag me echt af waar ze het geld allemaal vandaan halen

Maar het is volgens mij ook echt een hele organisatie voor een stad om het glazen huis te organiseren.

Goede actie ook voor dementie. Ik weet dat in December toen Muse in het Sportpaleis in Antwerpen een concert had, er een koor van mensen met dementie in het voorprogramma stond Had wsl met dezelfde actie te maken

DEL POTRO TSONGA MONFILS
LISICKI FLIPKENS MATTEK-SANDS ARVIDSSON KRAJICEK REZAI
Sasja is offline View My Blog!   Reply With Quote