TennisForum.com - View Single Post - Angelique Kerber Pictures Thread

View Single Post

Old Dec 27th, 2012, 10:10 PM   #237
country flag Schnffy
Senior Member

Schnffy's Avatar

Schnffy has much to be proud of Schnffy has much to be proud of Schnffy has much to be proud of Schnffy has much to be proud of Schnffy has much to be proud of Schnffy has much to be proud of Schnffy has much to be proud of Schnffy has much to be proud of Schnffy has much to be proud of Schnffy has much to be proud of Schnffy has much to be proud of
Re: Angelique Kerber Pictures Thread

Quote:
Originally Posted by Holy Father View Post
Angelique Kerber Official

Ich wünsche Euch von Herzen ein schönes und ruhiges Weihnachtsfest im Kreise Eurer Lieben!
Für Eure Unterstützung in meinem bisher besten Jahr 2012 möchte ich mich auch hier noch einmal ganz herzlich bei Euch bedanken!
Ich freue mich schon sehr auf die neue Saison und hoffe, weiterhin auf Eure Unterstützung bauen zu können!

I wish you a wonderful and peaceful Christmas with your loved ones!
A big thank you again for your support in 2012! Looking forward to the new season and hope I can caount on you!

Życzę Wam wspaniałych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia w gronie najbliższych!
Jeszcze raz chciałam podziękować za to, że byliście ze mną w 2012 roku. Nie mogę się już doczekać nowego sezonu! Liczę na Was!

wenn angie was zugibt...hoffentlich kaufen sich angies großeltern beim nächsten mal dann einen richtigen weihnachtsbaum...
Schnffy is offline View My Blog!   Reply With Quote