TennisForum.com - View Single Post - Julia Görges Interviews and Twitter thread

View Single Post

Old Dec 21st, 2012, 01:38 PM   #886
country flag KatjaS
Senior Member

KatjaS's Avatar

KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute
Re: Julia Görges Interviews and Twitter thread

New letter:

Quote:
Dear Fans,
I just came back from Portugal and had a great time with my team in the Cascade Resort in Lagos. I want to say thank you to all of them for the great stay. You made all of our wishes come true. I am already looking forward to coming back to this awesome place next year.

Slowly the year is coming to an end and I still have to arrange some things at home, getting ready for a nice Christmas time with my family and of course for my departure to Auckland.

Specially I want to say thank you for your nice messages and tweets on Twitter and for your lovely letters in 2012. I can't say thanks enough for all the support on the tournaments around the world. You guys all motivate me even more.

I had a very intense preparation with my team in the last weeks and now the tournaments can come.

I wish you all a "Merry Christmas" and a "Happy new Year".
I am looking forward with all of you to 2013.

Best Regards
Yours Jule
Quote:
Liebe Freunde,
jetzt bin ich nach einem langen Aufenthalt in Lagos/Portugal wieder in Deutschland angekommen. Für die wunderbare Zeit im Cascade Resort bedanke ich mich sehr, denn das Hotelteam hat alle meine Wünsche wahr gemacht. Nächstes Jahr komme ich zur Vorbereitung wohl wieder.

Langsam neigt sich das Jahr wieder dem Ende entgegen und meine letzten Vorbereitungen für die Reise nach Neuseeland stehen in Kürze schon auf dem Plan. Aber vorher werde ich in Deutschland noch besinnliche Weihnachten im Kreise meiner Familie feiern, darauf freue ich mich sehr lange schon.

Ich wünsche Euch ein schönes Weihnachtsfest und einen guten Rutsch ins neue Jahr.
Auch in diesem Jahr möchte ich mich ganz für die vielen Twitter-Beiträge und persönlichen Briefe, die ihr mir 2012 geschrieben habt, herzlichst bedanken.
Und auch auf den Tennis-Courts dieser Welt habt ihr mich immer wieder unglaublich unterstützt und auf das Neue motiviert - danke.

Durch das intensive Training mit meinem Team in den letzten Wochen bin ich optimal vorbereitet und mittlerweile auch richtig heiß auf die Australien-Tour. Es kann jetzt losgehen.

Ich freue mich mit Euch auf 2013
Liebe Grüße
Eure Julia
KatjaS is offline View My Blog!   Reply With Quote