TennisForum.com - View Single Post - Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

View Single Post

Old Dec 21st, 2012, 11:48 AM   #354
country flag Sasja
Senior Member

Sasja's Avatar

Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute
Re: Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

Quote:
Originally Posted by Håkon View Post
Ja is een grappige idee om aandacht te krijgen voor de goede doel In Oslo zitten ze in een tentje zie ik nu, op een plek waar het nu een ijsbaan zit. Maar verder lijkt het wel op, 24 uur per dag, dit jaar was het 80 uur (had ik niet gezien, mss was ik in Griekenland als dat was uitgezonden.)

Maar zonder eten? Over zes dagen? Hoe werkt dat, gaan ze 100 % op alcohol?

In Noorwegen hadden we al een 'traditionele' actie met concerts op TV en kindetjes die rond loopt met geldemmers en zo - dus hebben deze radiomensen zich gekoppeld, dus hebben ze wel al een beetje aandacht. Maar ja, meest bekend is wel steeds de TV-actie (dat levert elk jaar zo'n €20 million op)

Ja zeker Was met mijn vriendin gereisd, want wij waren in Stavanger voor het Noorse kampioenschap schaatsen. Was erg gezellig Al op maandag angekomen, ga niet thuis voor Oud en Nieuw
20 miljoen

Ze zitten daar 6 dagen zonder eten, maar krijgen wel sapjes. Gewoon wat fruit en groenten in de blender, maar als ik ze af en toe zie of hoor wat er in zit....

Hoe was het schaatsen? En leuke plannen deze dagen in Breda met je vriendin?

DEL POTRO TSONGA MONFILS
LISICKI FLIPKENS MATTEK-SANDS ARVIDSSON KRAJICEK REZAI
Sasja is offline View My Blog!   Reply With Quote