TennisForum.com - View Single Post - Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

View Single Post

Old Dec 21st, 2012, 12:36 PM   #352
country flag Håkon
Senior Member

Håkon's Avatar

Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute
Re: Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

Quote:
Originally Posted by Sasja View Post

Volgens mij is het echt al in een aantal landen inmiddels. Echt leuk dat door andere landen wordt overgenomen en ze allemaal een goed doel steunen. Bestaat het Glazen Huis in Oslo nog steeds? Is het verder wel hetzelfde met 24 uur per dag radio en DJ's zonder eten?

In Nederland bestaat het ook al een aantal jaar, maar volgens mij was het 1e jaar/jaren veel kleiner dan dat het nu is. Nu is er veel meer publiek, 24 uur per dag op tv en leeft het echt in NL.

Goede reis gehad? En nu weer goed aangekomen in het altijd gezellige Breda
Ja is een grappige idee om aandacht te krijgen voor de goede doel In Oslo zitten ze in een tentje zie ik nu, op een plek waar het nu een ijsbaan zit. Maar verder lijkt het wel op, 24 uur per dag, dit jaar was het 80 uur (had ik niet gezien, mss was ik in Griekenland als dat was uitgezonden.)

Maar zonder eten? Over zes dagen? Hoe werkt dat, gaan ze 100 % op alcohol?

In Noorwegen hadden we al een 'traditionele' actie met concerts op TV en kindetjes die rond loopt met geldemmers en zo - dus hebben deze radiomensen zich gekoppeld, dus hebben ze wel al een beetje aandacht. Maar ja, meest bekend is wel steeds de TV-actie (dat levert elk jaar zo'n €20 million op)

Ja zeker Was met mijn vriendin gereisd, want wij waren in Stavanger voor het Noorse kampioenschap schaatsen. Was erg gezellig Al op maandag angekomen, ga niet thuis voor Oud en Nieuw
yet the weakest one still

twitter
Håkon is online now View My Blog!   Reply With Quote