TennisForum.com - View Single Post - Predictions for 2013

View Single Post

Old Dec 14th, 2012, 12:47 PM   #5
country flag Matthias.
Senior Member

Matthias.'s Avatar

Matthias. is a glorious beacon of light Matthias. is a glorious beacon of light Matthias. is a glorious beacon of light Matthias. is a glorious beacon of light Matthias. is a glorious beacon of light Matthias. is a glorious beacon of light Matthias. is a glorious beacon of light Matthias. is a glorious beacon of light Matthias. is a glorious beacon of light Matthias. is a glorious beacon of light Matthias. is a glorious beacon of light
Re: Predictions for 2013

Yanina Wickmayer (23)
Als ze haar niveau verbetert en geregeld resultaten kan boeken, zie ik haar terugkomen in top-20, misschien zelfs top-15. Een top-10-plaats is voor 2013 nog te hoog gegrepen. Wint voor het eerst sinds 2010 een ‘International’-toernooi. Bereikt ook de tweede week in 1 van de vier Grand Slam-toernooien.

Kirsten Flipkens (54)
Heeft een sterk seizoeneinde achter de rug. In het begin van 2013 heeft ze niet veel punten te verdedigen, ik zie haar oprukken naar top-40. Kan mogelijk reekshoofd zijn op Wimbledon/US Open.

Alison Van Uytvanck (199)
Haar doel is volgend jaar in top-150 terecht te komen, realistische doel lijkt me. Veel hangt ervan af hoe goed ze in Brussel doet. Wint voor het eerst een hoog gedoteerde ITF-toernooi. Ik zie haar voor het eerst meedoen in de kwalificaties van Wimbledon en/of de US Open. Leunt dichtbij de top-100 aan.

Tamaryn Hendler (329)
Als de resultaten volgend jaar blijven tegenvallen, voorspel ik dat ze volgend jaar ermee gaat stoppen. Zo niet, - als ze haar beste vorm terugvindt - is een plaats in top-200 mogelijk.

An-Sophie Mestach (363)
Van dit meisje verwacht ik het meest. Heeft reeds sommige top-200-speelsters verslagen, ik zie haar stijgen naar minstens top-150. Als ze van haar blessureperikelen vrij blijft, tenminste.

Ysaline Bonaventure (418)
Heeft een goed seizoen gespeeld, met o.a. een paar toernooizeges in 10K’s. Ik zie haar meer 25.000$-toernooien of hoger spelen. Ik zie haar eindigen tussen 200-300.

Marie Benoit (745)
Dé verrassing van het najaar. Ik zie haar vrij makkelijk in de top-500 komen, een plaats tussen 300-400 eind 2013 behoort tot de mogelijkheden.

Last edited by Matthias. : Dec 14th, 2012 at 02:01 PM.
Matthias. is offline View My Blog!   Reply With Quote