TennisForum.com - View Single Post - DM 2012 in Biberach (Siegerin: Annika Beck)

View Single Post

Old Dec 9th, 2012, 05:06 PM   #67
country flag Chaosm21
Senior Member

Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of
Quote:
Originally Posted by mk27 View Post
Man muss auch mal abwarten, wie schnell der Belag dieses Mal ist. Ich kann mich an 2010 erinnern, wo es extrem viele Asse gab und eine Tanja Ostertag sogar in einem Match 22 Asse schlug. Letztes Jahr war das dann nicht mehr ganz so extrem. Aber ich glaube man spielt hier auf Teppich wie in Ismaning.

Das Preisgeld beträgt im übrigen jeweils nur 15.900 € bei den Damen und Herren, bedeutet also, dass es nicht mal dem Preisgeld eines 25.000 $ Turniers entspricht.
Und dafür hat man dann ein 50k Damen-Turnier aufgegeben.

Ich bin überrascht, dass es überhaupt so viel ist. Wie sah das in den letzten Jahren aus?

Quote:
Originally Posted by phantomplayer89 View Post
She's been a top 10 player for 2 years now. We're way past the "beginning". She's never going to be inside the top 5. Getting to #5 was as close as she'll ever get.
Chaosm21 is offline View My Blog!   Reply With Quote