TennisForum.com - View Single Post - Antonia Lottner

Thread: Antonia Lottner
View Single Post

Old Nov 16th, 2012, 12:34 PM   #685
country flag Chaosm21
Senior Member

Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of
Re: Antonia Lottner

Quote:
Du hast dieses Jahr in der Schule die mittlere Reife bestanden. Willst du noch das Abitur machen oder konzentrierst du dich jetzt voll und ganz auf die Tenniskarriere?

Der Fokus liegt auf Tennis, ich will aber nebenbei noch das Fernabitur machen, damit ich eine Grundlage habe.
Sie geht gar nicht mehr zur Schule
Dann entfällt auch eine Entschuldigung für ihre schwachen Leistungen, die hier von einigen häufiger gebracht wurde.

Die Teilnahme an den Junioren-GS finde ich unter diesen Bedingungen gut, da sie nur wenige Turniere bei den Damen spielen darf.

Quote:
Originally Posted by phantomplayer89 View Post
She's been a top 10 player for 2 years now. We're way past the "beginning". She's never going to be inside the top 5. Getting to #5 was as close as she'll ever get.
Chaosm21 is offline View My Blog!   Reply With Quote