TennisForum.com - View Single Post - Career Prize Money (German Players)

View Single Post

Old Sep 12th, 2012, 11:53 AM   #26
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute
Re: Career Prize Money (German Players)

Quote:
Originally Posted by SeMany View Post
wenn ich bedenke wie gut das jahr von huber 1996 war, mit dem gs finale bei den ao, sowie 3 turniersiegen und 2 weiteren finalteilnahmen

das da kerber 2012 und petko 2011 mehr verdient haben okay, aber gelich eine million? und görges mit ihrer mittelguten saison dieses jahr liegt auch schon deutlich über huber
Genau das meinte ich mit meinem Posting, und ich würde mk27 zustimmen, dass es sich durch die P5-Turniere nochmal gesteigert hat.
Eine Jana Novotna hat ca. 11 Millionen Dollar Karierrepreisgeld (man bedenke die ganzen Doppeltitel!) und wenn ich aus dem Bauch nicht falsch liege, dann hat Azarenka sie jetzt schon überholt...
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is online now View My Blog!