TennisForum.com - View Single Post - Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

View Single Post

Old Jan 10th, 2012, 11:52 PM   #284
country flag iFCee
Junior Member

iFCee's Avatar

iFCee is just really nice iFCee is just really nice iFCee is just really nice iFCee is just really nice iFCee is just really nice iFCee is just really nice iFCee is just really nice iFCee is just really nice iFCee is just really nice iFCee is just really nice iFCee is just really nice
Re: Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

Ik wil niet spammen ofzo, maar ik zoek volk voor een klein tennisspelletje dat ik speel op het volgende forum. Het is ook in het Nederlands dus past het hier wel.
http://z3.invisionfree.com/Het_Tenni...ex.php?act=idx
In het spel ben je de manager van een team van 16 spelers/speelsters. Je kan ze kiezen en kiezen welke tornooien ze spelen (als ze te veel spelen worden ze moe, als ze te weinig spelen missen ze wedstrijdritme). Het leuke is dat iedere speler/speelster maar in één team kan zitten (voorlopig hebben we nog 9 ploegen). Als je begint heb je dus geen superploeg (al krijg je wel iets van de ploegen die al bestaan), maar mits wat kennis van talenten kan je snel opklimmen. Ik ben na een jaar al 4e beste ploeg en heb Kvitova, Petkovic, Dolgopolov, Goerges en zelfs Federer (al kreeg ik die van iemand die gestopt was). Je kan je ploeg zo vaak wijzigen als je wilt, dus als je een talent ziet kan het je aanwerven en zien hoe het evalueert. zo doe ik het toch altijd en zoals je ziet is het af en toe succesvol, al faalde ik ook heel veel.

Neem gerust een kijkje. Ik introduceer je graag in de spelregels, dus als je wilt, contacteer mij hier, via pm hier of op het forum van het spel.
tot dan!
iFCee is offline View My Blog!   Reply With Quote