TennisForum.com - View Single Post - Prognose: Deutsche Damen Ende 2012

View Single Post

Old Dec 30th, 2011, 06:08 PM   #5
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute
Re: Prognose: Deutsche Damen Ende 2012

8-15 Andrea Petkovic
5-15 Sabine Lisicki
25-40 Angelique Kerber
30 Julia Görges
50-70 Mona Barthel
100-140 Kristina Barrois
110-150 Dinah Pfizenmaier
150-200 Tatjana Malek
180-200 Sarah Gronert
180-200 Kathrin Wöhrle
170-200 Annika Beck
Alle anderen: keine Ahnung.

Ich sehe bei Lisicki auch am meisten Luft nach oben, aber sie muss verletzungsfrei bleiben.
Petkovic sollte ihre Saison 2011 bestätigen können und vielleicht ein großes Turnier gewinnen können.
Bei Görges bin ich auch eher skeptisch, denke es werden wie 2011 einzelne Turniere herausstechen.
Kerber muss ihr Punktepolster nutzen, am Ende des Jahres wird es schwer.
Ansonsten sehe ich nur bei Dinah große Sprünge nach vorne, bei den meisten aber ehrlich gesagt Stagnation oder sogar Rückschritt.
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is offline View My Blog!   Reply With Quote