TennisForum.com - View Single Post - Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

View Single Post

Old Nov 14th, 2011, 07:55 PM   #267
country flag Håkon
Senior Member

Håkon's Avatar

Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute
Re: Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

Quote:
Originally Posted by Andiyan View Post
Tja het feit dat ze zoveel grondgebied verloren na WO I ligt nog steeds erg gevoelig.
Klopt, ja. Jammer.

Quote:
Deal
Is mooi dat spel. Een beetje raar taktiek, maar de 'odds' op ranking is wel goed.

Quote:
Jaaaa ik weet het! Ben echt benieuwd wat hij voor persoon is in het echte leven
Ik kan me niet dit plek voorstellen zonder hem Elke dag met nieuwe uitslagen

Quote:
Succes!

Ben nu weg, vanavond naar Utrecht reizen.
Ging goed (hoop ik, wil morgen weten). Je spelt Asuncion TT?

Je ben wel al daar nu.
game wins: FITD US Open '12, Guangzhou '10 (#1 since 8 July 2013), TT Indian Wells '11, TT doubles Moskva '11, Brussel '12, Pattaya '13, Stuttgart '13 (w/Andreas), PAW 4 titles, Suicide Olympic gold + 2 titles, Tipping 3 titles (#1 for 25 weeks, USO Series '12), Q-Ball 7 titles, Blackjack #1 2012, Pentathlon #1 2012 (5 titles)
Азарэнка | Павлюченкова | Arvidsson | Halep | Eikeri | Clijsters | Rus | Van Uytvanck | Watson | Bertens | Superboerin Hogenkamp | Weijers
Håkon is online now View My Blog!   Reply With Quote