TennisForum.com - View Single Post - Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

View Single Post

Old Nov 14th, 2011, 02:21 PM   #265
country flag Håkon
Senior Member

Håkon's Avatar

Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute
Re: Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

Quote:
Originally Posted by Andiyan View Post
Zeker, zeker. Financieel is denk ik nog het belangrijkst
Moet wel geld hebben om door de hele wereld te reisen, ja

Quote:
Ja ik heb het gezien . Hongaren in Slowakije tsja... nog steeds een soort spanning ik weet het, maar het valt wel mee tegenwoordig denk ik.
Is wel moeilijkst in Hongarije denk ik. Die politici daar is sterk nationalistisch. Komt wel elke mensen ook bij dit toernooi, de mannenwedstrijden is op stream zie ik.
De livescoren werken ook TT-managing is erg makkelijk nu.

Quote:
Ik hoop het Hij negeerde zelfs mijn "klacht"
In Toyota wordt je ook 2e. Achter mij.

Quote:
Ik kom eraan
Moet zijn om van de Meelis-machine te winnen

Quote:
En ja voel me zeker beter!
Goed om te horen

Richel wil mij niet toevoegen op Twitter Maar nu heb ik een Hongaarse trance-DJ als follower

Nu tijd om australische 25k-scrubs te onderzoeken
game wins: FITD US Open '12, Guangzhou '10 (#1 since 8 July 2013), TT Indian Wells '11, TT doubles Moskva '11, Brussel '12, Pattaya '13, Stuttgart '13 (w/Andreas), PAW 4 titles, Suicide Olympic gold + 2 titles, Tipping 3 titles (#1 for 25 weeks, USO Series '12), Q-Ball 7 titles, Blackjack #1 2012, Pentathlon #1 2012 (5 titles)
Азарэнка | Павлюченкова | Arvidsson| Halep | Eikeri | Clijsters | Rus | Van Uytvanck | Watson | Bertens | Superboerin Hogenkamp | Schoofs
Håkon is online now View My Blog!   Reply With Quote