TennisForum.com - View Single Post - Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

View Single Post

Old Nov 14th, 2011, 02:04 PM   #264
country flag Andiyan
Senior Member

Andiyan's Avatar

Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute
Re: Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

Quote:
Originally Posted by SamR03A View Post
Ja maar liever met singeluitslagen. een goede dubbel-ranking helpt wel eigenlijk niet, men kan niet genoeg geld winnen? Is wel goed voor zelf-vertrouwen toch.
Zeker, zeker. Financieel is denk ik nog het belangrijkst

Quote:
veel Oost-Europeanen, hé? Maar ik vind wel Babos, Jani, en tuurlijk Richel goed. Is wel een beetje moeilijk om Hongaar in Slovakije te zijn (en andersom). Ook en erg sterke mannenveld.
Ja ik heb het gezien . Hongaren in Slowakije tsja... nog steeds een soort spanning ik weet het, maar het valt wel mee tegenwoordig denk ik.

Quote:
Hehe ok. Mss been ik te naïef.
Ik hoop het Hij negeerde zelfs mijn "klacht"

Quote:
Heh, ik maakte mijn eigene klassement, telde maar de ITF punten dus is Meelis 1e met zijn 2e in Taipei en 3e in Phoenix.
Ik kom eraan

Quote:
weet het niet, wij spreken in jouw taal. maar het klinkt steeds erg grappig.

hoop dat je nu beter voelt Frank.
Mooi zo.

En ja voel me zeker beter!
Andiyan is offline View My Blog!   Reply With Quote