TennisForum.com - View Single Post - Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

View Single Post

Old Nov 14th, 2011, 08:15 AM   #263
country flag Håkon
Senior Member

Håkon's Avatar

Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute Håkon has a reputation beyond repute
Re: Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

Quote:
Originally Posted by Andiyan View Post
Klopt Zeker 10k dubbels Maar je moet ergens beginnen.
Ja maar liever met singeluitslagen. een goede dubbel-ranking helpt wel eigenlijk niet, men kan niet genoeg geld winnen? Is wel goed voor zelf-vertrouwen toch.

Quote:
Jaaa Ritro Open Echt leuk toernooi, veel favorieten
veel Oost-Europeanen, hé? Maar ik vind wel Babos, Jani, en tuurlijk Richel goed. Is wel een beetje moeilijk om Hongaar in Slovakije te zijn (en andersom). Ook en erg sterke mannenveld.

Quote:
Ja, nou ja, het was wel een rare fout,, er was niet eens een "retirement". Daarbij was hij natuurlijk gewoon op mijn PAW aan het wachten.
Hehe ok. Mss been ik te naïef.

Quote:
Jaaa en ik heb zo weinig #tours. Alleen door AO 2e en USO 3e zo hoog. GS punten zijn echt zooo veel meer waard
Heh, ik maakte mijn eigene klassement, telde maar de ITF punten dus is Meelis 1e met zijn 2e in Taipei en 3e in Phoenix.

Quote:
Tsja.. hoe zeg ik het anders?

Ik ga nu naar bed, ik heb buikpijn.. TTYL Håkon!
weet het niet, wij spreken in jouw taal. maar het klinkt steeds erg grappig.

hoop dat je nu beter voelt Frank.
game wins: FITD US Open '12, Guangzhou '10 (#1 since 8 July 2013), TT Indian Wells '11, TT doubles Moskva '11, Brussel '12, Pattaya '13, Stuttgart '13 (w/Andreas), PAW 4 titles, Suicide Olympic gold + 2 titles, Tipping 3 titles (#1 for 25 weeks, USO Series '12), Q-Ball 7 titles, Blackjack #1 2012, Pentathlon #1 2012 (5 titles)
Азарэнка | Павлюченкова | Arvidsson | Halep | Eikeri | Clijsters | Rus | Van Uytvanck | Watson | Bertens | Superboerin Hogenkamp | Weijers
Håkon is online now View My Blog!   Reply With Quote