TennisForum.com - View Single Post - Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

View Single Post

Old Nov 14th, 2011, 12:19 AM   #262
country flag Andiyan
Senior Member

Andiyan's Avatar

Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute
Re: Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

Quote:
Originally Posted by SamR03A View Post
goed gedaan. maar itf-dubbels is wel een beetje
Klopt Zeker 10k dubbels Maar je moet ergens beginnen.

Quote:
Hehe is wel niet zo belangrijk hoor. Mss tweet ze uitslagen van haar wedstrijden deze week, dat komt goed. De Slovak Open-site is een beetje vaag Maar mindestens beter als die van Traralgon.
Jaaa Ritro Open Echt leuk toernooi, veel favorieten

Quote:
beetje drama toch, je kunde op de klassement kijken daar was het al juist volgens mij. mss ging hij vergeten.
Ja, nou ja, het was wel een rare fout,, er was niet eens een "retirement". Daarbij was hij natuurlijk gewoon op mijn PAW aan het wachten.
Quote:
jij bent wel #4 en ik #5 op de 'algemeen ITF-klassement' Meelis is #1 *duh*
Jaaa en ik heb zo weinig #tours. Alleen door AO 2e en USO 3e zo hoog. GS punten zijn echt zooo veel meer waard

Quote:
gePMt, wat een werkwoord.
Tsja.. hoe zeg ik het anders?

Ik ga nu naar bed, ik heb buikpijn.. TTYL Håkon!
Andiyan is offline View My Blog!   Reply With Quote