TennisForum.com - View Single Post - Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

View Single Post

Old Nov 13th, 2011, 11:58 PM   #260
country flag Andiyan
Senior Member

Andiyan's Avatar

Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute Andiyan has a reputation beyond repute
Re: Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

Quote:
Originally Posted by SamR03A View Post
OK. Klopt wél. Maar ik heb nog niets van Eva Wacanno gelezen en zij heb niet haar eigen 'thread'
Nee dat is waar. Misschien verdient ze hem. Ze heeft al 5 dubbeltitels gewonnen dit jaar.
Quote:
Nee, ze moet altijd je accepteren eerst. Ik voegde haar toe vandaag als ik haar handle zag en dan gebeurde niks meer. Maar was wel en moeiende dag met de reis van Spanje naar Slovakije.
Hmm misschien is dat veranderd dan, ik volg haar al heel lang Maar als je iets wilt weten?

Quote:
Jammer met dat PAW-Phoenix-verlies trouwens.
Ja , wel oneerlijk, die ander had al PAW13 gepost en daardoor dacht ik dat ik al wel mn PAW kon posten, anders had ik m gePMt.
Andiyan is offline View My Blog!   Reply With Quote