TennisForum.com - View Single Post - ** Masha News and Articles! ** Vol. 2

View Single Post

Old May 14th, 2011, 05:26 AM   #2377
country flag cyannnnn
Senior Member

cyannnnn's Avatar

cyannnnn is a splendid one to behold cyannnnn is a splendid one to behold cyannnnn is a splendid one to behold cyannnnn is a splendid one to behold cyannnnn is a splendid one to behold cyannnnn is a splendid one to behold cyannnnn is a splendid one to behold cyannnnn is a splendid one to behold cyannnnn is a splendid one to behold cyannnnn is a splendid one to behold cyannnnn is a splendid one to behold
Re: ** Masha News and Articles! ** Vol. 2

Quote:
Maria Sharapova: "Sono dispiaciuta per Victoria. Credo abbia fatto bene a ritirarsi perché un infortunio puo sempre aggravarsi. Sono contenta del mio gioco anche se adattarsi alla terra non é facile. Devi avere più pazienza, ma nello stesso tempo essere aggressiva, muoverti bene, non é facile ma sto prendendo confidenza. Non ho più 17 anni, ho giocato con tante tenniste che adesso si sono ritirate. Completare il Grande Slam ad esempio sarebbe bello, ma non ne faccio ne un obbiettivo ne un'ossessione. Gioco giorno per giorno e prendo quello che viene senza stressarmi. Non ricordavo di aver già battuto la Wozniacki a Roma 3 anni fa. E' in forma ed é la numero uno del mondo, ma quando scendo in campo non mi preoccupo delle altre, ma di me stessa e di fare bene il mio gioco. Non passo molto tempo negli spogliatoi, vengo faccio il mio lavoro e riparto. Ci sono posti molto più piacevoli dove passare il tempo. Non mi innervosisce avere il mio fidanzato in tribuna a guardarmi..."
google translate
Quote:
Maria Sharapova: "I'm sorry for Victoria. I think he was right to withdraw because of an accident can always get worse. I am happy with my game even though it is not easy to adapt to the ground. You have more patience, but at the same time be aggressive, good move It is not easy but I'm taking confidence. I no longer 17 years, I played tennis with many now have retired. Complete the Grand Slam for example, would be nice, but I do not make it a goal it an obsession. Game day day and take what is stress free. I did not remember that he has already defeated Wozniacki in Rome three years ago. E 'in form and is the world number one, but when I go on the field I do not care about the others but with myself and make good on my game. I do not spend much time in the locker room, I am doing my work and allotment. There are much nicer places to spend the time. It irritates me to have my boyfriend in the stands watching me ... "

now i have my 4 favorites players
justine henin
maria sharapova
amélie mauresmo
kim clijsters
cyannnnn is offline View My Blog!