TennisForum.com - View Single Post - Lesley Kerkhove

Thread: Lesley Kerkhove
View Single Post

Old Dec 13th, 2009, 08:19 PM   #95
country flag Sasja
Senior Member

Sasja's Avatar

Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute Sasja has a reputation beyond repute
Re: Lesley Kerkhove

There are 2 "new" messages on her website. She started training again at the end of November I think.

weer begonnen
Hallo allemaal, Maandag ben ik eindelijk weer begonnen na 2 maanden met trainen. De ziekte van pfeiffer is helemaal weg maar natuurlijk moet ik mijn trainingen nog rustig opbouwen. Ik tennis een uur per dag en 2 uur fysiek en ik hoop snel weer helemaal terug te zijn. De laatste weken heb ik me verveeld en het voelde weer goed om op de baan te staan. Deze week slaap ik in Almere dus het is ook lekker dichtbij en bijna geen reistijd. Groetjes lesley

Zware week
Hallo allemaal,

Afgelopen week heb ik een zware week gehad ik heb weer zwaar getraind maar alles gaat gelukkig weer helemaal goed.
Ik heb getraind met Arantxa Rus en ik sliep in een hotel omdat ik nog geen vaste slaapplaats heb. Dit weekend ga ik lekker uitrusten en ik heb ook autorijlessen. Dinsdag ga ik weer naar Almere en komt er een volgende zware week aan. Ik hoop half december weer toernooi te gaan spelen.

groetjes lesley

--------------------------------------------------------------------------------

DEL POTRO TSONGA MONFILS
LISICKI FLIPKENS MATTEK-SANDS ARVIDSSON KRAJICEK REZAI
Sasja is offline View My Blog!   Reply With Quote