TennisForum.com - View Single Post - Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

View Single Post

Old Dec 19th, 2008, 11:29 PM   #13
country flag AndriesWijma
Senior Member

AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice
Re: Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen)

Sarah, dank je wel! En jij natuurlijk veel geluk alvast in Nederland. Zorg jíj ervoor dat het land voor mijn familie een beetje leefbaar blijft?

Quote:
Originally Posted by Gerben View Post
Dus ook geen computer neem ik aan, of andere moderne (elektronische) hulpmiddelen? Houd je nog wel contact met mensen in Nederland en zo ja, hoe dan?
Nee geen computer en geen elektriciteit. We zorgen dat we een dorp met internetcafé in de buurt hebben. En internetcafés zijn daar genoeg. De locatie waarop we een optie hebben voldoet aan deze voorwaarde. Van daaruit kunnen we regelmatig onze website en weblogs bijhouden en af en toe een nieuwsbrief versturen. En een beetje mailcontact houden met familie. De kosten van het internetten kunnen we eerst nog betalen van wat we nog hebben. Daarna kunnen we wellicht iets regelen met de eigenaar ofzo. Mogelijkheden genoeg.
Het is natuurlijk afwachten hoe het allemaal in de praktijk gaat lopen. Erg spannend. Ik krijg er steeds meer zin in!

Onze voorlopige website is: www.aysana.org
AndriesWijma is offline View My Blog!   Reply With Quote