TennisForum.com - View Single Post - Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

View Single Post

Old Dec 19th, 2008, 09:15 AM   #5
country flag DutchieGirl
On tour

DutchieGirl's Avatar

DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute
Re: Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen)

Quote:
Originally Posted by Dinkie View Post
Oh ja, dit moest in het Nederlands.

Cool!! Ik begrijp het. Ik heb zelf ook een poosje in het buitenland gewoond. Het is goed om eens andere gewoonten te ondervinden en andere mensen te ontmoeten. Nederland is als land een goede uitvalsbasis want redelijk centraal. En je spreekt/schrijft al Nederlands dus je hebt een streepje voor! En met een Brits paspoort kun je in ieder geval gemakkelijker een werk- en verblijfsvergunning krijgen.

Ga je werk zoeken als je hier bent of ben je al bezig met solliciteren?
Als ik er ben - maar ik kijk regelmatig op monsterboard.nl enzo - er zijn altijd een paar reis baantjes dus hopelijk kan ik iets daar vinden. Anders ga ik iets in "retail" (dus supermarkt or V&D of zoeits) zoeken tot ik iets in het reis industrie kan vinden - ik liever bij Schiphol of zo werken want ik denk dat mn nederlands niet goed genoeg is om in een reis bureau te werken. Ik wil bij een VVV werken maar ik kan geen andere (derde) taal spreken dus...

She & Him @ Melkweg "The Max", Amsterdam 6th May 2010
DutchieGirl is offline View My Blog!   Reply With Quote