TennisForum.com - View Single Post - Marrit Boonstra come back?

View Single Post

Old Apr 1st, 2008, 08:20 AM   #24
country flag CooCooCachoo
Team WTAworld
Senior Member

CooCooCachoo's Avatar

CooCooCachoo has a reputation beyond repute CooCooCachoo has a reputation beyond repute CooCooCachoo has a reputation beyond repute CooCooCachoo has a reputation beyond repute CooCooCachoo has a reputation beyond repute CooCooCachoo has a reputation beyond repute CooCooCachoo has a reputation beyond repute CooCooCachoo has a reputation beyond repute CooCooCachoo has a reputation beyond repute CooCooCachoo has a reputation beyond repute CooCooCachoo has a reputation beyond repute
Re: Marrit Boonstra come back?

Article on Marrit in Tennis Magazine of March:

Quote:
Boonstra traint in Florida onder de palmbomen

Afgelopen zomer stapte Marrit Boonstra uit Jong Oranje om naar Florida te verhuizen. In Gainesville studeert ze management en speelt ze tennis voor het universiteitsteam. "Ik ben heel blij dat ik deze keuze heb gemaakt, ik heb het ontzettend naar mijn zin. Het is heerlijk om in de zon en onder palmbomen te trainen", zegt de negentienjarige Groningse ex-international. Bij haar is het 25 graden, in Nederland 5. Klinkt goed, maar maak daaruit niet op dat Boonstra een lui leventje leidt. Zowel studie als sport is pittig. "Ik train ongeveer vier uur per dag en moet ook nog lessen volgen en studeren. Maar alles is hier perfect georganiseerd. Zelfs de bidons worden voor ons gevuld. Qua tennis vind ik het opvallend hoe positief Amerikanen zijn, maar tegelijkertijd ook hoe hard. Als je niet honderd procent geeft, word je gelijk de training uitgezet. Gelukkig is mij dat nog niet overkomen. De sportcultuur is ongelofelijk. Als ons collegeteam American football speelt, zit het stadion vol met negentigduizend mensen. Daar stond ik echt versteld van."

Bemelmans|Camerin|Cornet|Crivoi|Cuevas|Dentoni|Dod ig|Garbin|Granollers
Hlavackova|Ilhan|Kohli|Kuznetsov|Lammer|Mannarino| Menendez|Phau|Polansky
Rezaï|Robredo|Roger-Vasselin|Srebotnik|Szavay|Wörle|Zverev

CooCooCachoo is offline View My Blog!   Reply With Quote