TennisForum.com - View Single Post - Marrit Boonstra come back?

View Single Post

Old Jan 14th, 2008, 11:21 PM   #13
country flag hollander
Senior Member

hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice
Re: Marrit Boonstra come back?

Quote:
Originally Posted by Brenda fan View Post
let me guess, you're a lawyer? Or studying to become one? You're really keen on pinning people down on their words?
Voor de goede orde even in onze eigen taal; Marrit heeft nooit afscheid van het tennis genomen. Prive problemen thuis ( een epidemie onder onze jonge talenten; zie o.a. Reinhard en Ewijk, evenals trouwens blessures: zie ongeveer alle onze jeugdige talenten ) en het niet bestand zijn tegen de druk deeluitmakende van jong oranje hebben Marrit naar Amerika doen verhuizen. Zowel de zgn. comeback van Marrit als het optreden van Herz biedt geen enkel perspectief voor de toekomst van ons Nederlandse damestennis. De hoop is gevestigd op Misa die een ongelooflijk domme zet heeft gemaakt door de voor haar onbeduidende Masters te spelen en daardoor de eerste maanden van dit jaar in groot gevaar brengt en denk ik vele plaatsen zal verliezen op de ranking die ik haar in 2008 niet meer goed zie maken en op Rus die vrees ik, zoals zovele Nederlandse talenten in het verleden eerst haar school zal afmaken en tot het laatst toe voor de juniorranking blijft spelen ipv een behoorlijke WTA ranking optebouwen. Kortom we hebben in Nederland weinig of niets geleerd van het verleden en zullen het nog jaren lang moeten hebben van hoop ipv resultaten.
hollander is offline View My Blog!   Reply With Quote