TennisForum.com - View Single Post - Golden Girl........rego thread

View Single Post

Old May 29th, 2007, 09:52 PM   #596
country flag Il Primo!
Number 1 Veeshabator in the game for a minute

Il Primo!'s Avatar

Il Primo! has a reputation beyond repute Il Primo! has a reputation beyond repute Il Primo! has a reputation beyond repute Il Primo! has a reputation beyond repute Il Primo! has a reputation beyond repute Il Primo! has a reputation beyond repute Il Primo! has a reputation beyond repute Il Primo! has a reputation beyond repute Il Primo! has a reputation beyond repute Il Primo! has a reputation beyond repute Il Primo! has a reputation beyond repute
Re: Golden Girl........rego thread

Quote:
Originally Posted by Martian Jeza View Post
Je ne suis pas fan d'elle, bordel ! Je suis neutre : j'aime la défendre quand elle se fait attaquer sans cesse par des no brainers ... La majorité qui commencent souvent des threads de haine envers elle, tu ne dois pas réfléchir longtemps de quelle fanbase ces no brainers viennent...
Quote:
Originally Posted by Martian Jeza View Post
Il n'y a qu'une joueuse qui mérite le mot " fan " à tout les temps à mes yeux, une joueuse que tu n'aimes pas beaucoup d'ailleurs : Martina Hingis ! Je suis tout à fait neutre envers Sharpie. Qu'elle perde ou qu'elle gagne, cela ne me fait ni chaud ni froid sauf quand elle joue Martina bien entendu. Je détèste toujours autant le powertennis mais il y a aussi la personne Masha et cela me prend la tête de voir tant de thread de haine envers sa personne...
I don't know if some of you speak/understand the french but after reading this, I wonder how come this twat called Martian Jeza became an eternal follower of Maria?
I mean, he clearly writes he's not one of her fans, he doesn't give a damm if Maria wins or loses, he hate powertennis, he's got totally "neutral" feelings towards Maria.
I think this guys he's just a glory hunter. Plus he's the most concerning/worrying/mentally scaring poster out of here. I mean, seriously
Il Primo! is offline View My Blog!   Reply With Quote