TennisForum.com - Search Results

Advanced Search
Showing results 1 to 25 of 121
Search took 1.77 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: ~*Alma*~
Forum: Tennisforum.com Bug/Error Reporting and Questions   Feb 1st, 2004, 12:00 PM
Replies: 2
Views: 249
Posted By ~*Alma*~
Yeah, i think it's because of the problems, cause...

Yeah, i think it's because of the problems, cause I lost posts and rep points too :)
Forum: Tennisforum.com Bug/Error Reporting and Questions   Jan 26th, 2004, 04:53 PM
Replies: 8
Views: 228
Posted By ~*Alma*~
lmao! that would be a cool name for Marri ;) :o...

lmao! that would be a cool name for Marri ;) :o :p :lol:
Forum: Tennisforum.com Bug/Error Reporting and Questions   Sep 7th, 2003, 08:27 PM
Replies: 64
Views: 1,149
Posted By ~*Alma*~
the plotting smilie doesn't work :sad:

the plotting smilie doesn't work :sad:
Forum: Tennisforum.com Bug/Error Reporting and Questions   Aug 7th, 2003, 06:36 PM
Replies: 14
Views: 385
Posted By ~*Alma*~
lol! :p :angel:

lol! :p :angel:
Forum: Archives   Jul 9th, 2003, 11:15 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
congrats to switzerland!! :worship: You were...

congrats to switzerland!! :worship:
You were too strong for us
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 07:43 PM
Replies: 52
Views: 608
Posted By ~*Alma*~
Jamaica, same line-up as always ;) :)

Jamaica, same line-up as always ;) :)
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:52 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
damn I gotta go now! :( GOOOOOO JAMAICA!!! :D...

damn I gotta go now! :(
GOOOOOO JAMAICA!!! :D :bounce:

:wavey:
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:46 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
yay amelie!!!! :D :bounce: now common and win...

yay amelie!!!! :D :bounce:
now common and win the second too!!!
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:39 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
lmao!! :p

lmao!! :p
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:32 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
offf pfffff :p whatever!! ;) :p I won...

offf pfffff :p
whatever!! ;) :p
I won Wimbledon in LTA (doubles) anyway so I alreay have a trophy :angel: :p ;) :o
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:31 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
not on real life no :o

not on real life no :o
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:30 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
ANNA :eek: :eek: wow those points really are...

ANNA :eek: :eek:
wow those points really are good! :o
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:28 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
no chanda!!!! comon!!

no chanda!!!! comon!!
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:27 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
common chanda!!!!!!!!!!!

common chanda!!!!!!!!!!!
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:27 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
yeah I do :p :angel: ;)

yeah I do :p :angel: ;)
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:26 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
common chanda!! get Anna to lose her first match!...

common chanda!! get Anna to lose her first match! :angel:
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:25 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
lol I thought that said alma :o ;) :angel:

lol I thought that said alma :o ;) :angel:
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:16 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
aww thanks monica! :kiss: it did was really...

aww thanks monica! :kiss:
it did was really close! :eek: :)
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:16 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
go chanda, go chanda!! :D

go chanda, go chanda!! :D
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:12 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
Damn! :sad:

Damn! :sad:
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:10 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
common d!!! go for it!!

common d!!! go for it!!
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:09 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
jaaaaa common!! just one more game D!!!! :bounce:

jaaaaa common!! just one more game D!!!! :bounce:
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:07 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
finish it D!! :bounce:

finish it D!! :bounce:
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:05 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
go go go go go Daniela!!!!!! :bounce:

go go go go go Daniela!!!!!! :bounce:
Forum: Archives   Jul 8th, 2003, 10:00 AM
Replies: 521
Views: 3,218
Posted By ~*Alma*~
common daniela!!

common daniela!!
Showing results 1 to 25 of 121

 
Forum Jump
 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome