TennisForum.com - Search Results
Advanced Search
Showing results 1 to 11 of 11
Search took 2.04 seconds.
Search: Keyword(s): ; Posts Made By: bitchypova
Forum: General Messages   May 10th, 2014, 06:19 PM
Replies: 197
Views: 20,008
Posted By bitchypova
Forum: General Messages   May 10th, 2014, 06:17 PM
Replies: 44
Views: 4,183
Posted By bitchypova
Re: Halep vs top ten (last 12 months)

Errani, Kerber, Jankovic, Wozniacki all those are pushers :rolleyes:
she had to beat real players like Vika , Maria and Serena even Venus :yeah:
Forum: General Messages   May 9th, 2014, 02:09 PM
Replies: 249
Views: 18,451
Posted By bitchypova
Re: Madrid QF: (8) Maria Sharapova def. (2) Li Na 2-6 7-6(5) 6-3

Nouni is such a hater , why he's allways umpiring maria's matches :confused: :rolleyes:
Nouni come and join the GM haters :tape: :lol:
Forum: General Messages   May 8th, 2014, 06:37 PM
Replies: 60
Views: 4,074
Posted By bitchypova
Re: WWW XWTA Madrid Dream QF: Bogota Champ CARO GARCIA v [3] Titleless In 2014 AGGIE

i hope a straight sets win for maria
but i'm ready for that rome final rematch :lol:
Forum: General Messages   May 8th, 2014, 06:27 PM
Replies: 60
Views: 4,074
Posted By bitchypova
Re: WWW XWTA Madrid Dream QF: Bogota Champ CARO GARCIA v [3] Titleless In 2014 AGGIE

maybe this is the really first time i'm gonna support this tittless in 2014 bitch just to face pova in the semis and get ass kicked once again :devil:
Forum: General Messages   May 8th, 2014, 06:21 PM
Replies: 103
Views: 6,641
Posted By bitchypova
Re: Madrid R3: Garcia def. Errani 6-2 4-6 6-3

in a perfect tennis world , no way in hell should Errani be a Top 10 player :tape:

"...
Forum: General Messages   May 5th, 2014, 12:59 PM
Replies: 204
Views: 15,467
Posted By bitchypova
Forum: General Messages   May 5th, 2014, 12:57 PM
Replies: 204
Views: 15,467
Posted By bitchypova
Re: Aggie dominates younger generation of tennis players.

whaaaaaaaat ? and the reason from opening this thread is .... :rolleyes:
she needs to learn to dominate older generation tho :lol:
Forum: General Messages   May 5th, 2014, 12:41 PM
Replies: 138
Views: 12,350
Posted By bitchypova
Re: Madrid 1R: (3) Aga Radwańska schools wannabe star Bouchard 7-6 (3), 6-2

Genie is the one who fucked herself and lost the match , not agatha who wins it
you're welcome

http://media.giphy.com/media/jr7cKtZiQ6xc4/giphy.gif
Forum: General Messages   May 2nd, 2014, 02:44 PM
Replies: 181
Views: 13,993
Posted By bitchypova
Re: Madrid 1st round: Aga Radwanska vs. Eugenie Bouchard

i hope genie will somehow manage to win this match :sobbing:
clay ain't for pushers :no:
Forum: General Messages   May 1st, 2014, 08:55 AM
Replies: 170
Views: 11,527
Posted By bitchypova
Re: Does anybody miss peak Wozniacki?

https://31.media.tumblr.com/96ab59f00d53bde9ea9884ecc4e78d29/tumblr_n2qcg6FVwM1stz2v9o3_400.gif

peak who ? oh my lord i can't handle this ,i just can't :help::tape:
Showing results 1 to 11 of 11

 
Forum Jump
 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome