TennisForum.com  

TennisForum.com (http://www.tennisforum.com/index.php)
-   Apia International Sydney (http://www.tennisforum.com/forumdisplay.php?f=1562)
-   -   Who's Going? (http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=471497)

Mashabator Nov 24th, 2012 09:05 AM

Who's Going?
 
I'm going Friday, Sat (Quallies) and Sunday, Monday and Tuesday.
Ill buy more tickets if some of my favs stay in :)

Singleniacki Nov 24th, 2012 01:38 PM

Re: Who's Going?
 
^ You will be staying at my house that week haha :D

So keen for sydney :hearts:

Shafanovic. Nov 28th, 2012 10:07 PM

Re: Who's Going?
 
Nah. Not this year. Have fun bubs xoxo Gossip girl.

Singleniacki Nov 29th, 2012 02:13 AM

Re: Who's Going?
 
Quote:

Originally Posted by Shafanovic. (Post 22527789)
Nah. Not this year. Have fun bubs xoxo Gossip girl.

Ta3, You do realise you say this about everything and then end up going, right? :p

F-R-E-A-K Dec 18th, 2012 07:42 PM

Re: Who's Going?
 
Anyone else going?? :)

bdave351 Dec 18th, 2012 08:53 PM

Re: Who's Going?
 
Will be there Sunday/Monday around the practise courts as always for more pics for the forums :P

F-R-E-A-K Dec 19th, 2012 05:15 AM

Re: Who's Going?
 
I'll be going a few days - I want to take alot of pics with my new camera. :D

Mattographer Dec 21st, 2012 11:55 PM

Stalking my future husband Jo-Wilfred Tsonga. :hearts: :hearts: :hearts:

I'm definitely going!


Sent from my iPhone using Verticalsports.com Free App

F-R-E-A-K Dec 24th, 2012 04:11 AM

Re: Who's Going?
 
Quote:

Originally Posted by Mattographer (Post 22612418)
Stalking my future husband Jo-Wilfred Tsonga. :hearts: :hearts: :hearts:

I'm definitely going!




Sent from my iPhone using Verticalsports.com Free App


:rolls:

He's my future husband!!! :hearts:

I'll be at the ladies and men's finals.. I got tickets for my bday :yeah:

Mattographer Dec 27th, 2012 11:21 AM

Quote:

Originally Posted by F-R-E-A-K (Post 22620025)
:rolls:

He's my future husband!!! :hearts:

I'll be at the ladies and men's finals.. I got tickets for my bday :yeah:

Nice! If we both go on the same day, we should meet up! :)


Sent from my iPhone using Verticalsports.com Free App

Territory Dec 28th, 2012 01:58 PM

Re: Who's Going?
 
I wanna go. What days is the women's qualifying? How much does it cost to get into qualifying?

Mashabator Dec 29th, 2012 09:39 AM

Re: Who's Going?
 
Q is free and it will start on friday, and will go Friday Saturday and Sunday most likely

F-R-E-A-K Dec 29th, 2012 09:52 AM

Quote:

Originally Posted by Mattographer (Post 22632270)
Nice! If we both go on the same day, we should meet up! :)


Sent from my iPhone using Verticalsports.com Free App

What days are you going Matt??


Sent from my iPhone using Verticalsports.com Free App

Mattographer Jan 1st, 2013 04:10 AM

Quote:

Originally Posted by F-R-E-A-K (Post 22643692)
What days are you going Matt??


Sent from my iPhone using Verticalsports.com Free App

Depends on who's playing on the day :lol:

What about you?


Sent from my iPhone using Verticalsports.com Free App

F-R-E-A-K Jan 1st, 2013 04:22 AM

Re: Who's Going?
 
Quote:

Originally Posted by Mattographer (Post 22662303)
Depends on who's playing on the day :lol:

What about you?


Sent from my iPhone using Verticalsports.com Free App

Friday/Saturday qualies for a couple of hours.

Definately Wednesday, Friday and Saturday afternoon/evenings - We were also thinking either Monday or Tuesday during the day.


All times are GMT. The time now is 10:22 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.