TennisForum.com - Reply to Topic
Thread: Katharina Killi Reply to Thread
Title:
Message:
Trackback:
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces) :
Post Icons
You may choose an icon for your message from the following list:
 

Register Now



In order to be able to post messages on the TennisForum.com forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



  Additional Options
Miscellaneous Options

  Topic Review (Newest First)
May 6th, 2015 07:36 PM
rucolo
Re: Katharina Killi

https://twitter.com/DTB_Tennis/statu...07614345781248



Katharina
Mar 7th, 2015 05:26 PM
rucolo
Re: Katharina Killi





Mar 7th, 2015 05:24 PM
rucolo
Re: Katharina Killi

Here some videos from Nina (2009) !





Jun 24th, 2009 11:07 PM
Dav.
Re: Katharina Killi

Does anyone know what happened to Nina?
Jul 8th, 2008 08:40 PM
Phil=)
Re: Katharina Killi

Nina ist beim 10 K Turnier von München dabei
Nov 10th, 2007 12:09 PM
Paule22
Re: Katharina Killi

Killi-Powwwwwwwwwerrrr!

Jul 14th, 2007 11:07 PM
Paule22
Re: Katharina Killi

Aus Ninas Gästebuch:

Quote:
Ab Herbst werde ich wieder zur Schule gehen und nachmittags dann trainieren. Meine lange Verletzungspause hat mir gezeigt, an welchem seidenen Faden meine Zukunft doch hängt. Ich bin immer gerne zur Schule gegangen, drum freue ich mich in Zukunft, beides machen zu können. Es wird sicherlich nicht leichter, aber dafür habe ich dann auch mehr Möglichkeiten.
Liebe Grüße Nina
Jul 10th, 2007 08:06 AM
Kai
Re: Katharina Killi

oh Nina

Hoffentlich wird es bald wieder besser.
Jul 9th, 2007 09:30 PM
Paule22
Re: Katharina Killi

Nina zur Niederlage:

Quote:
[...]Die Schmerzen waren bei bestimmten Schlägen so stark, dass es mir unmöglich war, die Rückhand richtig durch zu ziehen.
Jul 9th, 2007 09:06 PM
matthias
Re: Katharina Killi

ist ja echt blöd das sie ständig was anderes hat.

Hab mich schon gewundert warum man bei ihr keine entwicklung bemerken konnte, aber das erklärt einiges
Jul 8th, 2007 08:57 PM
shrOOf
Re: Katharina Killi

Jul 8th, 2007 07:07 PM
Kai
Re: Katharina Killi

Nina hat heute leider in der ersten Runde der Qualie in Darmstadt mit 16 26 gegen Hillary Barte verloren
Jun 24th, 2007 04:36 PM
Highlandman
Re: Katharina Killi

Wäre zu hoffen, dass mal wirklich gesund wird, ansonsten würde sie wohl dauerhaft in diesen Rängen ausserhalb der Top-500/600 stehen und dafür ist sie denke ich zu gut.
Jun 24th, 2007 01:14 PM
Kai
Re: Katharina Killi

Nina
Jun 24th, 2007 11:09 AM
Carsten
Re: Katharina Killi

Habe sie vor 3 Wochen noch in der 2. Bundesliga in Bous gesehn wo sie knapp in 3 gegen Tanja Hirschauer gewonnen hat... Sie is echt ne hübsche Und sie hatte so ein Kirilenko-Outfit an
Allerdings kam es bei den einheimischen Zuschauern nicht so gut an dass die Frau die bei ihr auf der Bank saß dauernd bei Fehlern von Hirschauer geklatscht hat

Aber sie kann echt ganz gut spielen, hoffe sie ist schnell wieder gesund
This thread has more than 15 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Rules  
You may not post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome