PDA

View Full Version : Waarom speelt Henin haar kwartfinale morgen?

BelgianGirl
Feb 13th, 2002, 08:12 PM
Weet iemand waarom Henin-Maleeva de enige kwartfinale is die donderdag gespeeld wordt in plaats van op vrijdag (zoals vooraf gezegd was voor alle kwartfinales!)
Nu heb ik kaarten voor de kwartfinales gekocht, in het gedacht dat ik Justine dus zeker zou zien en nu speelt ze morgen ipv vrijdag! :(
Ze zal vrijdag dan toch helemaal niet spelen zeker?

per4ever
Feb 13th, 2002, 10:48 PM
Justine speelt morgen..waarschijnlijk om haar wat meer tijd te gunnen voor een mogelijk halve finale of zo??

Justinator
Feb 15th, 2002, 11:13 PM
Hey Belgiangirl, I can understand how you feel. I had tickets for Thursday, so for me that was great news. But I thought about the people who had bought tickets for the QF. I think it was really unfair to change the schedule like that.

arn
Feb 17th, 2002, 05:24 PM
Ik heb met een paar mensen gesproken op vrijdag die allemaal speciaal tickets voor vrijdag hadden gekocht om Justine te zien, ze waren allemaal ni echt te spreken over het schema!

Gelukkig had ik ook tickets voor donderdag :)

BelgianGirl
Feb 17th, 2002, 06:23 PM
Ik vond dat echt niet eerlijk! Je kan verwachten dat een wedstrijd om een of andere reden uitgesteld wordt, maar toch niet vooruit.
Maar gelukkig ben ik er na heel veel moeite in geslaagd mijn tickets voor vrijdag om te ruilen in tickets voor donderdag (zelfs even goed : 6de rij ipv de 4de die ik normaal had! :) )
Ik vond het trouwens een heel toffe avond (beter dan dinsdag en zaterdagavond toen ik daar was) met ook een leuke dubbelwedstrijd! :D
Ik had ook een neefje van 8 bij en die was helemaal in de wolken met de handtekeningen van Callens, Oremans, maar vooral van Elke! :D