PDA

View Full Version : Justine counts herself among the formers?


TennisHack
Nov 10th, 2003, 05:35 AM
;)

http://images.sportsline.com/u/gettyimages/photos/2693099JG018_WTA_Champs110923_800x600.jpg
Justine Henin-Hardenne of Belgium poses with eight former WTA Tour number one players in honor of the 30th anniversary of the founding of the WTA Tour during the Bank of America WTA Tour Championships on November 9, 2003 at the Staples Center in Los Angeles, California. (Photo by Jeff Gross/Getty Images)

treufreund
Nov 10th, 2003, 05:37 AM
OMG! hingis looks AWESOME!!!!!!!! :hearts:

Chrissie, tracy, and lindsay look nice too. :)

skanky~skanketta
Nov 10th, 2003, 05:37 AM
hingis is the only one dressed nicely. but whats with the hair?she takes after melanie?

treufreund
Nov 10th, 2003, 05:39 AM
Graf, Williams, Williams, ASV and Seles missing :(

but still a great group. :D

treufreund
Nov 10th, 2003, 05:40 AM
Lindsay looks nice with long hair even though it is really stringy.

harloo
Nov 10th, 2003, 05:42 AM
Thanks for the picture. Martina and Lindsay look good. Oh yeah, and Tracy.

Everyone else looks like they just got out of bed.

Hawk
Nov 10th, 2003, 05:42 AM
Well technically Justine is a former..she had it for one week :p Kim is still #1 till the new rankings come out.

Kim doesn't look terribly impressed :o :lol:

CanadianBoy21
Nov 10th, 2003, 05:44 AM
I wish William sisters were there, as well as Seles, Graf, and ASV.
Weren't Venus and Serena in town four days ago, they could have stuck around, I mean, this is special to have all of them. Eventhough I am a fan of Venus and Serena, they drive me crazy by just following their agenda. On the other hand, they do have other stuff like Venus running her business and Serena her appearances everywhere.

MARTINA HINGIS is the best dressed one there.

CanadianBoy21
Nov 10th, 2003, 05:45 AM
Kim, Justine, and especially Jen look like teletubbies :lol:

Mr. Man
Nov 10th, 2003, 05:51 AM
wow. Martina looks rather good.

Hingiswinsthis
Nov 10th, 2003, 05:55 AM
Omg! LMAO about the teletubbies :lol:

Austin and Hingis, best dressed:)

ps: I thought for sure ASV would be here cuz she never misses these parties :eek:!

Smash
Nov 10th, 2003, 05:58 AM
ASV would have dressed for the event. She would have looked great.

geoepee
Nov 10th, 2003, 05:59 AM
Great picture!

OMG, look at Pam's face in the back between Hingis and Davenport! I wonder what she's thinking.... ;)

katrientje
Nov 10th, 2003, 06:00 AM
MArtina looks great, except for the shoes imo, they are scary!

F-R-E-A-K
Nov 10th, 2003, 06:06 AM
Hingis loooks gr8!!! :)

esquímaux
Nov 10th, 2003, 06:24 AM
WoW! just.....WoW! it also would've been nice to have the Williams sisters and the other former number 1's

go hingis
Nov 10th, 2003, 06:32 AM
Martina looks great, the shoes arn't my style, but 10/10 for the rest. Go Martina!

go hingis
Nov 10th, 2003, 06:34 AM
p.s. Is this not something special, what's with the warm up tracksuits, seriously. They should be proud, not look like they've been pulled out of training.

moby
Nov 10th, 2003, 06:35 AM
martina :hearts:

what's with the index fingers...
for no. 1? that's kinda cute

antonella
Nov 10th, 2003, 06:36 AM
Jennifer :fiery: :fiery: :fiery:

I can't imagine how anybody could be seem in public dressed like that!!! I wouldn't even go to the laundry in that getup. She must have a fundamental lack of respect for herself..

XaDavK_Kapri
Nov 10th, 2003, 06:38 AM
It's like Justine is forced to smile. She looks like : gghhhyeh, can I please get outta here ?

Knizzle
Nov 10th, 2003, 06:43 AM
They look like a sorority, LOL!!

Ballbuster
Nov 10th, 2003, 07:04 AM
Justine looks more boyish than Martina Nav.

Hingis looks ravishing.

XaDavK_Kapri
Nov 10th, 2003, 07:06 AM
This is not an insult at all (cuz I love him) but don't you think Justine looks like Bart Simpson ? I repeat, it's not an insult. She just reminds me of him...

Heidi Capriati
Nov 10th, 2003, 07:57 AM
p.s. Is this not something special, what's with the warm up tracksuits, seriously. They should be proud, not look like they've been pulled out of training.

What do you expect? They've been playing tennis all week. I think that the tennis was more on their minds than going out and buying a new outfit.

At least they actually turned up.

irma
Nov 10th, 2003, 07:59 AM
the people who are in trainingsclothes all had or still have to play at the moment of the pic . it's not weird that they are not dressed up.

LeonHart
Nov 10th, 2003, 08:13 AM
Martina looks GREAT! :bounce:

Rub
Nov 10th, 2003, 08:24 AM
OMG Hingis looks awesome :eek:

slice
Nov 10th, 2003, 08:26 AM
linsay looks like a schoolgirl

henin looks like a boy wid dat hat :o

and hingis looks like a model :hearts:

Chance
Nov 10th, 2003, 09:06 AM
lol@ the pic
- something odd with all them of them sticking their finger up ;)

Martina does look nice. Lindsay looks nice but that skirt....

bandabou
Nov 10th, 2003, 09:18 AM
Lindsay is so tall, she looks akward....she isn´t tall in the Venus-mode, she is still in the looking like my grand-mom-mode.

Martina looks HOT!

Greenout
Nov 10th, 2003, 09:33 AM
Bart Simpson? lol

Justine always sort of reminds me of a character
from TIN TIN? You know that French cartoon.
By the way I am a supporter of Justine's so don't
send me red reputation points for this either..
she also kind of reminds me of a Jack Russell Terrier.

:)

Mercury Rising
Nov 10th, 2003, 10:09 AM
Bart Simpson? lol

Justine always sort of reminds me of a character
from TIN TIN? You know that French cartoon.
By the way I am a supporter of Justine's so don't
send me red reputation points for this either..
she also kind of reminds me of a Jack Russell Terrier.

:)
FRENCH??????????????? :mad:
Belgian you mean! ;)



Great pic btw :hearts:

go hingis
Nov 10th, 2003, 10:29 AM
Thanks, Irma I just read that Justine had just finished and Kim was on next. It's understandable

Still,

Heidi Capriati, I'm sure they all have a nicer outfit packed in their suitcases, I don't expect them to go out and buy a new one, a pair of jeans would of looked better. I think it was something nice for all the numbers one's, abit of a special occasion, your welcome to think it's no big deal,: ) but I bet you would be screaming if you found out Capstar wasn't invited. : )

lol, I think if Jennifer was in a formal dress and Martina was wearing trackpants you would say exactly what I said, If Martina was wearing trackpants, I would still say she should of dressed it up.

Daniel
Nov 10th, 2003, 03:13 PM
Hingis :drool: :lick:

DA FOREHAND
Nov 10th, 2003, 03:27 PM
LOL@ THOSE who thinks Martina's outfit is nice. It looks ....cheap, and not very flattering, I've seen her in court gear that looked better/sexier. Look at the shoes! She's not from West Virginia is she?

Tracey, and Chris look very nice. Lindsay are you pregnant?

fleemke³
Nov 10th, 2003, 04:13 PM
Love this pic :)

Linzi
Nov 10th, 2003, 05:55 PM
Hingis :worship:

Rocketta
Nov 10th, 2003, 07:39 PM
Tracy Austin just leaves all those girls in the dust.

Lindsay looks sooo matronly from her posture to her clothes. :sad:

I like her hair though. :o

CapFan#1
Nov 10th, 2003, 07:41 PM
Tracy Austin just leaves all those girls in the dust.

Lindsay looks sooo matronly from her posture to her clothes. :sad:

I like her hair though. :o
:worship: I agree Tracy looks the BEST!!!! Chrissie looks nice too!

ex hopman
Nov 10th, 2003, 07:47 PM
Wow, Lindsay!
I am impressed! :)

bandabou
Nov 10th, 2003, 07:49 PM
Tracy Austin just leaves all those girls in the dust.

Lindsay looks sooo matronly from her posture to her clothes. :sad:

I like her hair though. :o

My thoughts about Lindsay really....girl looks so old.

-Sonic-
Nov 10th, 2003, 07:53 PM
Pam!

shap_half
Nov 10th, 2003, 08:31 PM
martina does look great but the hair and the shoes can be better. as well as the texture of that dress. i'm not liking the horizontal thingies that make it look like she's trap within something.

ans
Nov 10th, 2003, 08:43 PM
People, it's quite obvious, no. Those in training suit, have just played their matches. The others had some time to dress up.

Leo_DFP
Nov 10th, 2003, 10:30 PM
I think Lindsay looks really nice with long hair. :) Let's see if she cuts it for when she returns to tennis.

Ugh, what in the world is Martina wearing? Horrendous. :o

I think Christ Evert's suit looks nice.

Astro Jetson
Nov 10th, 2003, 11:22 PM
what's with the index fingers...
for no. 1?

No, actually that's the eskimo way of telling to "f*ck off" :p

Astro Jetson
Nov 10th, 2003, 11:27 PM
omg!!!!!!! Everyone look closely! Who's standing there at the back between Martina and Lindsay :tape:

Astro Jetson
Nov 10th, 2003, 11:32 PM
omg!!!!!!! Everyone look closely! Who's standing there at the back between Martina and Lindsay :tape:

Thought I had a scoop but somebody beat me to it.

:smash: *reminding myself to read threads first before posting*

V&SGotItGoingOn
Nov 11th, 2003, 12:31 AM
I think Martina does look the best, Kim and Justine look like they are saying "This is the most stupid pose ever" lol

R&J
Nov 11th, 2003, 12:47 AM
Lindsay are you pregnant?
That's what I was wondering - Lindsay does look pregnant.

Knizzle
Nov 11th, 2003, 12:48 AM
That's what I was wondering - Lindsay does look pregnant.

LOL!! Lindsay just has bad posture, maybe she is self-conscious about being so tall.

bandabou
Nov 11th, 2003, 12:53 AM
Not just bad posture, but BAD posture.

YinYin
Nov 12th, 2003, 12:40 AM
wow~~~~~
great pics!!!!!!!
martina looks so pretty!!!!
thx for the posting!! :wavey:

PointBlank
Nov 12th, 2003, 12:42 AM
HEHE :lol: I just noticed they are al basically standing in order of who was #1 first and it is all in line and then JuJu is before Kimmie and coincedentally Kim just beat Jenny HEHE:lol: j/k Jen and Kim aint like that