PDA

View Full Version : Luxembourg Draw Released!~!


pReUrBrIyN
Oct 18th, 2003, 01:50 PM
http://www.seatopen.lu/results.html#singles

Looks like a Rubin-Clijsters final...with Clijsters smoking Chanda :sad:

Once again... :sad:

Daniel
Oct 18th, 2003, 01:53 PM
yep, Clijsters will beat Chanda in the final
Go Kim!!! :D

GermanBoy
Oct 18th, 2003, 02:20 PM
I don`t know if Chanda can pass Alicia. I think, Alicia has a good chance to beat her.

Rtael
Oct 18th, 2003, 02:22 PM
Flipkens Vs. Sharapova in the first round! :eek:

thalle
Oct 18th, 2003, 02:23 PM
Good luck Kim, Elke Flipkens/Masha...

azza
Oct 18th, 2003, 02:31 PM
Alicia will smash Chanda :wavey:

jenglisbe
Oct 18th, 2003, 02:38 PM
Kim looked tired today in her loss; Sharapova could give her trouble next week. I see that as her only real competition.

bandabou
Oct 18th, 2003, 02:41 PM
IŽll go on a limb and say: a Kim vs Elke final...........NOT!!!! ;)

tennisIlove09
Oct 18th, 2003, 05:20 PM
what a weak draw. Kim should take a week off and rest

Martian KC
Oct 18th, 2003, 05:22 PM
She can't. It's an agreement.:tape:

UDiTY
Oct 18th, 2003, 05:26 PM
Yeah, definitely a tournament blow-by by Kim :rolleyes:

...that is unless Maria can stir things up, which I hope she can. :bounce:

per4ever
Oct 18th, 2003, 05:31 PM
shitty draw for Claudine :(

rhz
Oct 18th, 2003, 05:38 PM
I can't believe Kim still in the draw.

This is a tier III. She's number 1, YEC is 2 weeks away, she's been playing the last 3 tournaments in a row! Why??

I think the reason is that she has responsibility to play here; first because it is in Luxembourg, where it is so close to home for her, 2nd that the only way that her baby sister could get a WC is that she plays here too (just kidding about that one guys) LOL

UDiTY
Oct 18th, 2003, 05:39 PM
Don't they pay her a crapload just to come and play?!?!?! I bet that's the only reason... :p

per4ever
Oct 18th, 2003, 05:45 PM
I can't believe Kim still in the draw.

This is a tier III. She's number 1, YEC is 2 weeks away, she's been playing the last 3 tournaments in a row! Why??

I think the reason is that she has responsibility to play here; first because it is in Luxembourg, where it is so close to home for her, 2nd that the only way that her baby sister could get a WC is that she plays here too (just kidding about that one guys) LOL
lol why kidding? It's only because Kim plays that Elke gets a WC. There are lots more higher ranked and more talented girls then Elke who deserve a WC

pReUrBrIyN
Oct 18th, 2003, 06:07 PM
He only said JK, and LOL so people would give him bad rep. Speak your mind, or don't speak at all.

XaDavK_Kapri
Oct 18th, 2003, 06:21 PM
She can't. It's an agreement.:tape:
Why can't she ?!? She really should take a break!

JennyS
Oct 18th, 2003, 06:24 PM
BTW- I though Elena Dementieva was playing this tournament. Did she withdraw, or was she never scheduled to play here?

Hurley
Oct 18th, 2003, 06:45 PM
She withdrew.

Allez-H
Oct 18th, 2003, 08:46 PM
OMG Kirsten againts Maria .Go KIRSTEN a third superbelgian wouldn't hurt.

Smart
Oct 18th, 2003, 09:50 PM
Maria has an extremely good draw.

Go Masha baby!!

Filip!
Oct 18th, 2003, 10:14 PM
Kim playing... again.

She never learns it, but today's loss prooved again that the doubles are a disaster for her results in singles.

Smart
Oct 18th, 2003, 10:21 PM
I agree Filip.

Kim is playing far too much. When you are #1 tennis isn't your hobby any longer, as Kim has said.

setpoint
Oct 18th, 2003, 10:22 PM
Chanda Rubin will def Kim Clijsters in final.

Jarrett
Oct 18th, 2003, 10:25 PM
Go Tammy, kick some WC ass! :)