PDA

View Full Version : Fieke in blokken?

Wimanna
Oct 8th, 2003, 04:38 PM
Totaal off topic.....

Sofie? Ben jij dat in Blokken????????????

Ik hoorde plots dat je ge´nteresseerd was in tennis en alle Belgische meisjes volgde...en naar de challengers ging in Belgie. Toen viel mijne frank en d8 ik dat gij da moest zijn ;)

Fieke
Oct 8th, 2003, 05:18 PM
OMG ontmaskerd :o

Bij deze wil ik ook mijn oprechte excuses aanbieden aan al de meisjes die ik vergeten vernoemen ben :angel: ;)

Wimanna
Oct 8th, 2003, 05:26 PM
OMG ontmaskerd :o

Bij deze wil ik ook mijn oprechte excuses aanbieden aan al de meisjes die ik vergeten vernoemen ben :angel: ;)

Wel jammer he, om zo op die extra vraag het antwoord onschuldig te blijven...maar het zal wel moeilijk zijn om op zo'n moment helder te denken... Toch knap gedaan zenne :kiss:

Fieke
Oct 8th, 2003, 05:29 PM
Merci *blush* 'k was een beke te zenuwachtig denk ik. Toen ik vandaag de beelden zag vond ik ook dat ik redelijk stroef overkwam. Soit, 'k heb toch er toch 100 euro aan bons voor de Fnac aan overgehouden :) ;)

Chique van u trouwens dat ge door had dat ik het was :eek:

Wimanna
Oct 8th, 2003, 05:44 PM
Merci *blush* 'k was een beke te zenuwachtig denk ik. Toen ik vandaag de beelden zag vond ik ook dat ik redelijks troef overkwam. Soit, 'k heb toch er toch 100 euro aan bons voor de Fnac aan overgehouden :) ;)

Chique van u trouwens dat ge door had dat ik het was :eek:

hehe, ik hoorde plots 'en ik volg zowat alle Belgische meisjes'...toen d8 ik, da moet iemand van het forum zijn... Ikke tegen os ma: 'Hebt ge gehoord hoe da meiske noemt? Sofie?' en toen zei den Ben: "Sofie van der K......" ( da ben ik nu vergeten).

Toen wist ik zeker dat gij da waard. Op uw foto's staat trouwens altijd: Sofievdk ;) :D

kirstenfan
Oct 8th, 2003, 05:48 PM
Ik ad ook zo 'n vermoeden toen ik hoorde dat jouw naam sophie was en daje was ge´nteresseerd in Evelyne van hyfte en al . Ben crabbÚ wist totaal nie wie dat da waren .zijn gezicht op da moment was :haha:
enne sophie don't worry daje een beetje verlegen was , ik zou in uw plekke verzeker den hele tijd met een gezicht zoals een tomaat daar ebben gezeten :p

Wimanna
Oct 8th, 2003, 05:53 PM
enne sophie don't worry daje een beetje verlegen was , ik zou in uw plekke verzeker den hele tijd met een gezicht zoals een tomaat daar ebben gezeten :p

Idd, ik ook zenne....kzou me daar ni op m'n gemak voelen.

E. Blackadder
Oct 8th, 2003, 05:54 PM
ik kijk altijd 's middags naar blokken, hopelijk komt ge der binnenkort op want daar lopen ze nog wat achter :)

The Crow
Oct 8th, 2003, 06:24 PM
Damn gemist. En is Ben Crabbe zo nen eikel gelijk dat hij eruitziet? ;)

Fieke
Oct 8th, 2003, 06:38 PM
Bwa, hij is goed in wat hij doet, maar de eerste reactie van mijn ma (die zo eerlijk is als een kind van 5 ;)) was toch: 'k vind het maar een dikkenekske...

per4ever
Oct 9th, 2003, 08:21 AM
oh zo tof :D spijtig genoeg heb ik dat gemist :(

▀coene
Oct 10th, 2003, 08:08 PM
Ik heb het gezien en 'k heb er aan gedacht dat het misschien iemand van het forum was. Maar 'k heb enkel het begin gezien. 'K hoop ook da'k het nog eens zie 's middags.

Brαm
Nov 18th, 2003, 05:34 PM
Ik ad ook zo 'n vermoeden toen ik hoorde dat jouw naam sophie was en daje was ge´nteresseerd in Evelyne van hyfte en al . Ben crabbÚ wist totaal nie wie dat da waren .zijn gezicht op da moment was :haha:

Ik denk dat Ben idd niet veel van tennis weet ;)

Gisterenmiddag:

Ben: "Hoe heet de zus van Kim Clijsters, die ook tennis speelt?"
Speler: "Elke"
Ben: "Just! En das ook 'n straffe hoor!!!"

:o:o

:angel::angel::angel:

Wimanna
Nov 18th, 2003, 05:57 PM
Ik denk dat Ben idd niet veel van tennis weet ;)

Gisterenmiddag:

Ben: "Hoe heet de zus van Kim Clijsters, die ook tennis speelt?"
Speler: "Elke"
Ben: "Just! En das ook 'n straffe hoor!!!"

:o:o

:angel::angel::angel:

:lol: Ik zei tegen mijn zus: "Yeps, volgend jaar top-10" :angel: :o

Go Elke ;) :kiss:

The Crow
Nov 18th, 2003, 06:29 PM
:haha:

The Crow
Nov 18th, 2003, 06:29 PM
O en idd Go Elke! :bounce:

Fieke
Jan 7th, 2004, 06:08 AM
*bump*

Vooraleer een aantal mensen mij hier vermoorden omdat ik niks heb gezegd over de herhalingen ;)... Deze week zou het 's middags nog eens uitgezonden worden, maar ik weet niet juist welke dag...

Come-on-kim
Jan 7th, 2004, 08:15 AM
*bump*

Vooraleer een aantal mensen mij hier vermoorden omdat ik niks heb gezegd over de herhalingen ;)... Deze week zou het 's middags nog eens uitgezonden worden, maar ik weet niet juist welke dag...
:D Dan zal ik zeker kijken :D

Come-on-kim
Jan 7th, 2004, 10:38 AM
:woohoo: Het is vandaag :bounce: :bounce:

Je kijkt zo jong uit :eek:

Wimanna
Jan 7th, 2004, 10:44 AM

Ze ZIET er jong uit ;)

idd...Hup Sofie, zie da ge nu wel de juiste vraag wint he ;);)

Fieke
Jan 7th, 2004, 04:17 PM

I know :(

Ben nu wel van die stomme bril af, ben eindelijk overgeschakeld op lenzen :)

Come-on-kim
Jan 7th, 2004, 06:02 PM
I know :(

Ben nu wel van die stomme bril af, ben eindelijk overgeschakeld op lenzen :)
Allez, in enkele jaren zal jij heel blij zijn te weten dat je er jong uitziet ;)

-Fienesse-
Jan 7th, 2004, 07:54 PM
Wij kijken zo goed als elke middag naar Blokken en nu heb ik het gemist... :-( Jammer

Hagar
Jan 10th, 2004, 09:56 AM
Dju, gemist. Als ik iemand al die Belgische tennisspeelsters had horen opnoemen, dan had ik ook direct aan de Board gedacht.
BTW, is het moeilijk om die blokjes te manipuleren? Krijg je wat tijd om daarop te oefenen.

ans
Jan 16th, 2004, 07:56 PM
Ik heb u gezien Sofie! Heel toevallig. Ik was niet zeker of jij dat nu was (had het interview in het begin gemist) maar toen ik zag dat deze thread weer bovenaan stond, wist ik het wel:)

Fieke
Jan 17th, 2004, 10:07 AM
Dju, gemist. Als ik iemand al die Belgische tennisspeelsters had horen opnoemen, dan had ik ook direct aan de Board gedacht.
BTW, is het moeilijk om die blokjes te manipuleren? Krijg je wat tijd om daarop te oefenen.

Ja, je mag vooraf wat op de blokjes oefenen, maar daarover maakte ik me eigenlijk geen zorgen want ik speel wel af en toe eens Tetris. Met de blokken heb ik ook geen stomme dingen uitgestoken, 't was eerder mijn zenuwachtigheid die het me gelapt heeft :(

Stijn
Jan 17th, 2004, 11:04 AM
Geen plannen om je in te schrijven voor 'Safe', Sofie? :angel: